STORT BILDEDRYSS FRA VÅR NYE STUE

Reklame | Fargerike / annonselenker Royal Design, H&M, Ellos

Jeg er så glad for at så mange av dere ville ha bilder av stuen i tillegg til video! Personlig foretrekker jeg enda bilder og tekst over video så det er gøy at flere av dere også gjør det 🙂 Jeg kan si at jeg er superfornøyd med resultatet! Stuen ble plutselig mye større og jeg trives skikkelig godt.

Alt avdetaljer om utstyr og maling finner dere i videoen. Jeg kan si at vi brukte fargen Elvesand i Baronesse matt fra Fargerike. Dere får også 30% rabatt på Baronesse matt hos Fargerike i Søgne og Sørlandsparken med koden ANDREA30 så nå er det bare å male i vei 😀

Taklampen er fra Clas Ohlsson, bildene fra Desenio, treet er falsk og er fra Plantasjen, krukken finner dere HER, bordet er fra Ellos Home (tror dessverre det er utrolgt), putetrekkene er fra H&M Home og teppet finner dere HER.

Teppet er fra Homeroom og dere finner det her

Bildene er fra Desenio, Oslo Wood lampen finner dere HER, stolene er fra Jysk og bordet finner dere HER.

Det lille bordet er fra Ellos Home, men det er dessverre utsolgt for øyeblikket

Bildet er fra Desenio, planten husker jeg ikke hvor er fra, potten er fra Kremmerhuset, putene er fra H&M Home og benken finner dere HER.

Sååå fornøyd!

69 kommentarer

Siste innlegg