STOR NELLY HAUL

Reklame | Nelly / alle lenker er annonselenker

Halloen! Jeg spurte dere på Instagram story og på snap om dere ville se hva min siste bestilling fra Nelly inneholdt og det ville dere. Så gøy 😀 Så nå har jeg fått knipset litt og her er alt jeg klikket hjem denne gangen.

TOPP HER

BUKSE HER (stor i størrelsen, gå gjerne ned en)

SKJORTE HER (den er på 70% og er mer neongrønn i virkeligheten)

KJOLE HER (den er såååå søt)

GENSER HER / BUKSE HER (store i størrelsen)

TOPP HER (favorittplagget mitt fra denne haulen, sykt fin)

SKJØRT HER (stort i størrelsen, strikk i livet så du kan fint gå ned en)

TOPP HER

KJOLE HER

GENSER HER

SKJORTE HER (oversized)

TOPP HER

SKJORTE HER(skikkelig oversized, her har jeg xs/s)

KJOLE HER

BLAZER HER (fargen her ble helt feil, er mye mer knall rosalilla som på bildet på Nelly)

KJOLE HER

SANDALER HER (har de også i sort, så fine) / BIKINIOVERDEL HER / TRUSE HER

Har dere en favoritt her? 🙂

10 kommentarer
    1. Hei! Lite relevant ifht innleggets innhold – men….
      Det er seriøst de lengste klørne jeg har sett på en hund, omtrent noensinne??
      Det er så utrolig mye mer skadelig for hundens poter enn hva man tror.. så lange klør ødelegger potens anatomiske virkning, og hunden vil konstant tråkke feil og ligge bakpå, istedenfor å gå på potens puter.

      Sier ikke dette for å være ekkel. Mer for at dette er ren fakta og vil skade hunden deres i det lange løp.

      1. Heihei! Vi klipper de jevnlig og de ble faktisk klipt i går 🙂 Denne gangen gikk det litt for lang tid, men sånt skjer innimellom. De ser også ekstra lange ut fordi vi har klipt pelsen på potene ganske kort.

    2. Hei!
      Elsker stilen din! Har aldri handlet på nelly før jeg begynnte å lese bloggen din 😀
      Hvilken str har du på skjorten med ruter? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg