STARTEN PÅ DET NYE ÅRET

Reklame | annonselenker Nelly

GENSER HER / BUKSE HER

Hei, fineste dere! Hvordan har starten på det nye året vært? Her har det kun bestått av reising, haha. Først kjøreturen fra Bortelid til Kristiansand og deretter togturen fra Kristiansand til Oslo. Det var egentlig helt greit. Begge turene gikk overraskende fort og jeg fikk sovet masse så det var deilig!

Nå har Morten og jeg nettopp kommet frem til Oslo. Vi har sjekket inn på hotellet vi skal bo på i natt og slapper av litt på hotellrommet. Jeg klarte selvfølgelig å ta med meg en mobillader som ikke fungerer så halve togturen ble uten strøm. Nå skal jeg bare få noen få prosent med Morten sin lader før vi skal ut og gå litt.

Selv om jeg er i Oslo i under tjuefire timer så vil jeg helst få til å se i hvert fall noen venner, så vi inviterte oss selv på middag til en venninne av meg og jeg gleder meg sååå mye! Det er så digg å være med gode venner, spise deilig mat, se en film og slappe av. En perfekt oppladning til morgendagen. Da blir det liksom bare God morgen Norge, tid til en lunsj og så setter vi oss på toget tilbake til Kristiansand.

Vi kunne i teorien vært lenger, men dette er første gang lille bebbis er uten noen av oss en hel natt! Det var faktisk grusomt å reise fra henne. Hun ble igjen på hytta og skal være med til broren til Morten og samboeren hans som har to hunder. Jeg vet at hun kommer til å kose seg masse, mye mer enn om hun bare ble med hjem til oss igjen som vanlig. Hun var i hundre i hele går og ville ikke gjøre annet enn å leke med de to, haha. Hun var så søt og diltet etter den eldste hunden over alt. Jeg smeltet. Så hun har det kjempefint, men det var helt forferdelig å dra og jeg gleder meg allerede masse til vi skal hente henne igjen i morgen kveld!

Nei, nå får jeg pakke sammen macen. Husk å se på oss i morgen 09.20 og nyt det nye året og de nye mulighetene ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg