SPØRSMÅLSRUNDE / VENNENE MINE SVARER

For en liten stund siden spurte jeg dere på Instagram story om dere ville ha en spørsmålsrunde hvor vennene mine svarer på spørsmål om meg! Jeg har hatt i hvert fall en tidligere og Martine kjørte en da jeg var på Love Island. Begge så ut til å falle i smak og med rundt 90% ja så stilte Helene og Martine opp og har svart på masse spørsmål om meg! Jeg ble så rørt og gald da jeg leste svarene deres. De er så fine, herregud så heldig jeg er som har så bra venner <3

Hva synes dere er det aller beste med Andrea?
Helene: At vi alltid kan stole på hun, at hun er veldig raus og at hun har masse selvironi

Hva er det mest irriterende med Andrea?
Helene: Hun er veldig dramatisk, og kan til tider ha litt diva-nykker! Også er det på en måte litt irriterende noen ganger at hun er for dårlig på å slappe av og ta det med ro. I perioder holder hun et så høyt tempo, at vi blir litt bekymret for at hun skal bli helt utbrent

Fortell oss en funfact eller to om Andrea!
Martine: Andrea har hatt blogg så lenge jeg kan huske og var faktisk på topplisten og fikk sponset ting allerede i 2010.

Hva synes dere om at Andrea flytter med Morten etter kun tre måneder?
Helene: Det synes vi er veldig hyggelig! Vi er såå glad i Morten, og er utrolig glad for at Andrea endelig har åpnet opp for litt kjærleik <3 De flytter ikke inn med hverandre etter 3 måneder heller – De møttes i august og flytter inn nesten 1 år etter. Morten og Andrea er begge 80 år mentalt, så de kommer nok til å kose seg med å ta kvelden etter et rolig stykke napoleonskake til Kveldsnytt! (Edit Andrea: hahahaha jeg dør, dette er så on pint)

Er hun åpen som person, om for eksempel samliv, kropp, venner osv.?
Martine: Hadde du spurt for et år eller to siden så ville svaret helt klart vært at hun ikke er det, men ting har virkelig skjedd på den fronten for Andrea. Hun har blitt betraktelig bedre på å snakke om ting, men jeg vil nok fortsatt si at hun har en del forbedringspotensiale altså.

Tror dere Andrea og Morten kommer til å vare livet ut?
Helene: Det er veldig vanskelig å svare på, for det vet man aldri. Men så langt ser jeg på forholdet deres som veldig positivt, og jeg kan ikke se for meg at de går fra hverandre slik som ting er i dag. Det er veldig tydelig at de har det bra sammen

Har Andrea forandret seg etter oppmerksomhet med blogg og reality? I så fall hvordan?
Martine: Jeg synes ikke hun har forandret seg i negativ forstand i hvert fall. Det er jo klart at livet hennes er veldig forandret etter hun ble en stor blogger, men det har bare gjort henne mer åpen og sikker på seg selv synes jeg. Hun tror på ingen måte at hun er noe bedre enn andre på grunn av det, og er fortsatt den samme gamle Andrea som bryr seg masse om alle rundt seg og er veldig lite selvhøytidelig.

Hvordan er Andrea på fest?
Helene: Andrea har to forskjellige fest-personligheter! Enten er ho den fornuftige, rolige jenta som går hjem altfor tidlig – ellers er ho all over the place og ender opp med en sliten kebab på vei hjem fra nach!

Hvordan er det å ha en blogger som venn?
Martine: Det er vel nesten akkurat det samme som før hun startet å blogge egentlig. De eneste forskjellene er vel at man må stille som fotograf, må være tålmodig når man er ute og spiser og at man må venne seg til at folk stirrer, hvisker og vil ta bilde med henne når man er i offentligheten.

Kommer dere til å besøke Andrea masse når hun flytter?
Helene: Vi kommer definitivt til å besøke Andrea i Kristiansand! Hvor ofte det blir vet vi ikke enda, men jeg håper vi får til å besøke hun jevnlig. Også kommer hun helt sikkert noen turer til Oslo også. Vi er uansett ikke redde for å miste kontakten, for det kommer verken Andrea eller oss til å la skje.

Hva synes venninnene til Andrea om Morten sånn helt ærlig?
Martine: Jeg tror faktisk jeg snakker for alle når jeg sier at vi synes Morten er helt fantastisk. Tror virkelig ingen andre kunne passet Andrea bedre og gjort henne lykkeligere enn det Morten gjør.   Han virker tvers i gjennom som en bra fyr, og er nok alt Andrea har drømt om. Har virkelig ingenting negativt å si om han altså.

Nevn tre grunner til at folk i Kristiansand burde bli venn med Andrea
Helene: Andrea er veldig raus, positiv og morsom å være rundt! Hun er veldig god på jentekvelder, en man kan snakke med om alt, og som sørger for at alle sammenkomster blir godt dokumentert! Hvor mange grunner skulle jeg nevne igjen?

Hva er ditt beste minne med Andrea?
Martine: Å, det blir litt for vanskelig å velge bare ett. Kjører på med litt flere jeg. Håndballturen vår til herning for et par år siden var virkelig helt amazing, men vi har vært på mange andre turer sammen også som har vært veldig minnerike. Blant annet da jeg og Andrea bestilte en spontantur til Zakhyntos bare 3 timer før flyet gikk. Så må jeg også nevne alle filmkveldene vi har droppet byen for i helgene i løpet av de 3 årene vi var samboere, og den helgen vi flyttet til Oslo i 2014 og innredet hele leiligheten sammen på et par dager.

Er Andrea en venn som tar kontakt for å finne på ting eller blir kontaktet?
Helene: Det går absolutt begge veier med Andrea. Det kommer veldig an på om hun har veldig hektiske perioder. Hun er uansett alltid med når jentene samles!

Synes dere Andrea fortjener å kunne leve av bloggen? Og hva synes dere egentlig om bloggere?
Martine: Det er ingen tvil om at Andrea fortjener å kunne leve av bloggen som hun nå endelig kan. Hun har lagt og legger så mye tid og energi i bloggen og er mine øyne skikkelig god på dette. Jeg synes bloggen til Andrea har gjennomgående god kvalitet i motsetning til veldig mange andre bloggere på topplisten. Andrea har alltid vært god til å skrive og hatt toppkarakterer i norsk, i tillegg til at bildene hennes er skikkelig fine og at hun skriver om spennende og engasjerende temaer. Det at hun kan leve av dette har jeg ventet på helt fra vi satt hjemme i Larvik på jenterommet til Andrea i 2010 og jeg satt i sponset hairextension på henne, haha. (Edit Andrea: Hahaha, åå jeg dør hadde glemt de extentionene. PS. Du er best).

  • Jeg synes det er utrolig mange flinke bloggere, men synes det hos veldig mange begynner å bære preg av at alt handler om å tjene penger og dermed at de lurer leserne sine med misvisende overskrifter osv. I tillegg har jeg fått inntrykk av at en del bloggere ikke lever livet sitt og blogger om det, men heller lever livet sitt etter bloggen og at alt i livet handler om å gjøre ting som tar seg godt ut på bloggen. Som for eksempel å henge med andre kjente personer som kan få dem opp og frem og glemmer å gjøre ting man faktisk har lyst til å gjøre. Heldigvis synes jeg ikke Andrea er sånn i det hele tatt.

Hvordan ble dere kjent med Andrea?
Helene: Vi ble kjent med Andrea på ungdomsskolen fordi vi begynte på håndballaget Andrea spilte på. Vi spilte egentlig på et annet lag, men byttet til hennes da vår trener sluttet.

Hva tenker dere om at ingen av de andre finaleparene bortsett fra Andrea og Morten er sammen?
Martine: Tenker at det nødvendigvis ikke er så rart at det funket like bra for alle par. Det blir jo litt påtvunget i en sånn setting, og av erfaring så skal man lete litt før man finner sin perfekte match. Også tenker jeg jo at det i hvert fall var riktig par som vant, og det er jo bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg