SPONTAN HYTTETUR

Reklame | annonselenke Nelly

Hei, fineste dere! Har dere det fint om dagen? Er det ferie på dere, og hva bruker dere i så fall ferien til?

Jeg har dratt på hyttetur. Morten og jeg bestemte oss egentlig ganske spontant på tirsdag for å dra opp samme kveld. Vi hadde ingen planer i Krististiansand og hadde lyst til å finne på et eller annet. Hytta er alltid en god idé om spør du meg. Noen ganger trenger man ikke dra så langt, bare man drar et annet sted enn hjem 🙂

Settet mitt finner dere her

Vi har egentlig bare kost oss! Tatt det helt med ro. Sittet oppe sent med serien vi er hekta på, sovet til Trulte vekker oss dagen etter, lagd god frokost, gått tur og spist god mat.

Det er utrolig deilig. Av en eller annen grunn slapper jeg så veldig av på hytter, haha. Det er noe med viben. Hytte er liksom et avslappende sted hvor man ikke skal stresse, men bare kose seg 😀

Tursettet mitt er forresten fra Stormberg 🙂

6 kommentarer
    1. Det er helt klart en annen ro på en hytte! 😀 Her er ferien meget rolig. Typ som ellers. Trening, chill i solen (når den viser seg frem, håper på bedre vær fremover!!!), heng med familien… SÅ fine bilder av deg og Trulte! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg