SPISER VEGANSK I 24 TIMER

Hei, dere! Hvordan går det? Her kan jeg si at ting har gått ganske så dårlig i dag, hehe. Morten og jeg prøvde å skru opp det nye treningsstativet vårt og har holdt på siden tidlig i dag og er enda ikke ferdig. Ett apparat! Vi skrudde feil flere ganger og så kilte to ting seg som vi har prøvd å få ut i seks-syv timer. Det gikk heldigvis np og jeg kunne endelig gå i dusjen. Herregud, alle dagens planer gikk rett i dass og vi har vært helt klikk på det staivet begge to 😂 Nå ser det heldigvis ut til å gå litt bedre så jeg krysser fingrene for at vi får det opp en eller annen gang i kveld eller natt… Vel, vel. Over til noe annet!

Ny video! I den anledning vil jeg også fortelle dere at YouTube kanalen til Morten og meg har blitt en del av Splay! Det er et nettverk for YouTubere og vi synes det er såå hyggelig at de ville ha oss med på laget 🙂

Okei, over til videoen. Denne ble åpenbart spilt inn før Norge gikk i lock down. Spiregården har vært stengt i flere uker, bare sånn at vi har det klart haha. Morten og jeg har testet vegansk kosthold i 24 timer! Vi spise frokost, lunsj, mellommåltider og middag vegansk. Tror vi… Det kan være vi har failet på noe, men vi har i alle fall prøvd. Hvis dere vil se hvordan det gikk så klikk i vei 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg