SPAR PENGER NESTE GANG DU TRENGER BARBERBLADER

Reklame | Shaver.no

Heisann, fineste dere! Håper dere har hatt en fin start på høsten. Tenk det, vi er allerede inne i årets første høstmåned. Wææ, litt mixed feelings om det her i gården, men høsten er jo veldig, veldig koselig og hos meg bærer høsten alltid med seg en følelse av komfort. Og apropos komfort, la oss snakke litt om digge barberhøvler. Haha, fin overgang der eller hva?

Barberhøvler og barberblader er noe jeg er suuuuperavhenig av. Jeg elsker silkemyke, glatte legger. Det er faktisk en av de beste følelsene jeg vet om. Dere vet, når man kommer ut av dusjen, fresh og fin. Har nettopp barbert leggene så de er silkemyke og glatte. Så finner man frem en god bodylotion og smører i vei. Jeg elsker det!

Det eneste som kan være litt kjipt med det greiene der er når man går tom for barberblader eller høvlen synger på siste verset. Det er jo så kjipe penger, men noe man liksom  ha. Jeg hater å bruke mye penger på akkurat det, men! Det må man ikke nødvendigvis gjøre lenger. Nå skal jeg nemlig gi dere et veldig godt tips!

Shaver.no er en norsk nettside som har satt seg som mål å tilby oss de mest populære barberbladene og barberhøvlene til markedets laveste priser. Altså, YEI! De har masse forskjellig og mye fra populære og kjente merker som Gillette/Venus, Wilkinson Sword og Dorco.

Det som er ganske digg her er at du kan velge å gjøre engangskjøp, noe som er digg hvis du er flink til å følge med på barberblad-lageret ditt og vet når du trenger påfyll.

Hvis ikke kan du gå for den lettvinte versjonen hvor du kjøper et abonnement og får automatisk påfyll av dine favoritter rett hjem i postkassen!

Jeg er jo en slags mellomting av det der. Jeg liker engangskjøp, men jeg hamstret 😅 Så store kjøp er min greie da.

Shaver.no har blant annet disse to favorittene! Jeg vet at flere av mine venninner bruker nettopp disse, så tipper noen her også gjør det? Uansett hvilken høvel og hvilke blader du foretrekker så ville jeg tatt en liten sjekk HER for å se om du kan få klikket hjem det du vanligvis bruker til en litt rimeligere pris enn du pleier å måtte betale.

Akkurat nå får dere 40% rabatt på Intuition Sensitive Care her og 30% rabatt på Dorco Shai her.

Håper dere likte dette tipset, så blogges vi plutselig igjen!

 

0 kommentarer

Siste innlegg