SOMMERSALG HOS ROYAL DESIGN

Reklame | annonselenker Royal Design

I dag er den store dagen for sommersalg rundt omkring på nett. Jeg har fått så mange nyhetsbrev på mail om salg som er i gang, blant annet fra min favorittside på nett når det kommer til interør – Royal Design! De har virkelig alt man trenger til hjemmet. Kjøkken, interiør, lys, kontorartikler, møbler og mye mer.

Hvis du har sett deg ut noe så burde du klikke deg inn på salget HER og se om din favoritt er på tilbud! Jeg har funnet frem noen av mine favoritter fra salger, så mye fint!

STOL HER / BRØDRISTER HER / STOLER HER / BESTIKK HER

KURVER HER / GRYTEUNDERLAG HER / FAT HER / PRESSKANNE HER

FAT HER / BLENDER HER / DUFTLYS HER / BENK HER

MORTER HER / HYLLE HER / SKJENK HER / TEPPE HER

FJØLER HER / GULLHENGERE HER / TØRKERULLHOLDER HER / SKITTENTØYSKURV HER

 

6 kommentarer
    1. Hei, hvilken øyenskygge bruker du om dagen? Den som er litt bronsefarget? Du hadde den på storyen din på Snapchat når du gjør denne «oppklaringen» om at du må sminke den for å gjøre jobben din 😊

        1. Tusen takk for svar 🙂
          Jeg er ofte inne og leser bloggen din men etter at «alle» bloggere tok instagrammene sine private synes jeg det blir litt masete å følge. Misforstå meg rett, jeg har full forståelse for at dere gjør det, men for en som følger mange bloggere men bare nå og da, synes jeg det blir så utrolig mye stories å se på hver dag. Så derfor var det veldig fint av deg å svare her også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg