SOMMERENS PLANER

Manchester. Dette nevnte jeg i planene for juni, men jeg nevner det igjen! Denne turen har vært planlagt og bestilt siden november. Jeg ga Morten turen i bursdagsgave sammen med billetter til Westflife-konsert! Det blir ordentlig koselig med kjærestetur og ikke minst morsomt med en god gammeldags boyband-konsert.

Pusse opp stua. Det må skje i løpet av sommeren. Jeg får panikk av det panelet i stua… Så vi skal antakeligvis og forhåpentligvis rive det i løpet av sommeren før vi maler alle veggene i stua i fargen Organic Green fra Jotun. Åh, det kommer til å bli så fint!

London. Nevnte også dette i planene for juli. En ganske spontan tur på en måte. Vi bestilte turen for noen uker siden. Jeg skal reise sammen med vennegjengen fra tiden jeg jobbet på Triumph. Alle har for lengst sluttet, men vi har vært flinke og beholdt kontakten. Jeg synes alltid vi har det veldig gøy sammen så en langhelg i London må bli bra! Hovedgrunnen til at vi drar er for å besøke ei i gjengen som flyttet dit i fjor, så det blir veldig koselig å se henne igjen!

Festival. Det er tradisjon. Jeg drar alltid på festival i hjembyen i juli og det skal jeg gjøre i år også. Nå skal pappa faktisk flytte så Morten og jeg skal bo hos en venninne av meg som er så grei å låne ut et rom, hehe. Det bli veldig koselig! Hele Larvik-gjengen samles og vi møter på så mange kjente, så det gleder jeg meg veldig til.

Jentetur til syden. Dette er ikke bestilt eller helt bestemt, men det er snakk om å ta en tur. I fjor dro vi til Albania og det kan godt være vi havner der i år også. Ideelt sett hadde det blitt Hellas, men Albania er ganske så fint, det er god standard, fine strender, god mat og ikke minst halve prisen av Hellas!

Sørlandssommer. Jeg skal nok bruke mesteparten av sommeren på Sørlandet, vel det som er igjen av sommeren i hvert fall. Det er jo så mye snakk om hvor fin sommeren er her, at det skjer masse gøy og at dette er stedet man bør være så jeg er veldig spent!

Roadtrip til Italia. Dette er på kanskje-listen, men det hadde vært veldig moro å få til. Det blir eventuelt i starten av august. Jeg har veldig lyst til å få det til fordi jeg drømmer meg daglig bort til Amalfikysten. Da blir det Morten og jeg som reiser og vi tar i så fall båten over til Danmark og kjører vi Tyskland og ned til Italia. Vi kommer nok til å stoppe innom flere steder på veien og kanskje ta en annen vei hjem. Det hadde vært sååå moro!

Lese minst tre bøker. Det har man tid til på sommeren! I hvert fall hvis jeg skal til syden. Da bruker jeg jo 90% av strandtiden på å lese bok, de resterende 10% går til å bade/sove, haha. Har dere noen gode boktips?

12 kommentarer
    1. Hjelpes, for et stress? Ikke rart magen slår seg vrang, tenker jeg. Jeg reagerer med stress av å lese om alt som skal skje. Ikke det jeg selv relaterer til som ferie.
      Jeg stusser over klagingen, det være seg telefontrøbbel eller annet. Ikke smart å overføre irritasjon til leserene. Informer på en grei måte i stedet.
      Ha en fin dag!

      1. Sommeren er jo bare moro 🙂 Husk at dette skjer over to måneder, så er ikke sååå mye som skjer. Her er jeg uenig altså. En ting er om jeg alltid sprer negativitet her på bloggen, da hadde jeg vært enig. Nå er det sjeldent jeg skriver slike innlegg, men dette er en personlig blogg og da tenker jeg det er fint å kunne dele alle aspekter av livet, også når ting ikke går som det skal. Ha en fin dag du også 🙂

    2. Planene dine er jo så spennende. Mye gøy å se frem til og glede seg til. Blir nesten litt misunnelig jeg. Jeg skal bare til Spania og Palmesus. Eller det er jo ikke bare bare hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg