SOL, SOMMER OG BÅTLIVET

Reklame | annonselenker Nelly

Hei, fineste dere! Nå sitter jeg ved kjøkkenbordet (som jeg virkelig aldri bruker med mindre jeg må holde et øye med matlagingen) og nyter et deilig glass rødt. Middagen står i ovnen og jeg er klar for en rolig lørdagskveld som faktisk skal brukes til å jobbe litt. Det er egentlig bare det jeg vil akkurat nå så sånn sett er denne kvelden helt perfekt.

Jeg har hatt en ordentlig deilig dag. To ordentlig deilige dager faktisk! Morten og jeg dro ned til pappa  og besøkte han på båten både i dag og i går. Været har jo vært helt fantastisk så jeg kjente at nå skal jeg nyte disse dagene skikkelig. Det kan være det siste vi ser av sommeren i år, hvem vet?

Det er så digg at pappa ligger til kai her i Kristiansand! Det er skikkelig koselig å ha han i byen, så jeg håper jo at han skal bli fristet til å ligge her på permanent basis hehe. Kanskje neste sommer? Det skader jo heller ikke at båten er det perfekt solstedet. Den er jo så stor! Vi kan sitte helt øverst og sole oss, eller så kan vi ligge foran på båten og nyte solen maks.

Morten tok seg til og med et bad (to var det faktisk) ved å hoppe fra båten. Ikke gærent om man orker å bade i dette kalde vannet, haha. Jeg holdt meg heller på båten og slikket sol. Så deilig altså!

 

Solbrillene er fra Zara, vesken er fra Nunoo og dere finner en liten versjon av den her (den jeg har er utsolgt). Badedrakten er fra Nelly og den er faktisk på 60% rabatt nå! Dere finner den her.

 

6 kommentarer

Siste innlegg