SOFABORD I MARMOR

Jeg elsker sofabordet vårt (selv om jeg akkurat nå har det dekket til med en kjedelig duk hehe) og er så glad vi fikk tak i det.

Jeg saumfarte alle mulige nettbutikker, så på Finn hver dag i en måned og leita etter det perfekte bordet til å ha i stua sammen med sofaen vi hadde bestemt oss for. Det var så vanskelig, jeg fant ingenting. Skulle vi ha et bord i marmord, eller gå for tre? Eller noe helt annet?

Jeg fant et fra Atelier Ribe, men det var svindyrt så det ble fort lagt på is hehe. Men! Da fikk jeg en idé. Jeg droppet å velge kategori på Finn og skrev bare inn “marmor” og valgte Agder. Hva fikk jeg opp da? Jo, dette nydelige og dritkule bordet i ekte marmor.

Jeg sendte Finn-annonsen til Morten og han var like interessert som meg, så vi satt oss i bilen og kjørte i en time langt ut i gokk for å se på dette vakre bordet som var minst like fint i virkeligheten.

Vet dere hva vi betalte for det? 450 kroner! Det er helt sykt, noe så billig har jeg nesten ikke vært borti. Hun som solgte meg det sa det hadde kostet mer enn nok en gang i tiden da hun kjøpte det på en interiørbutikk, og det tror jeg på. Det er skikkelig, skikkelig tungt og så solid. Så vi er mildt sagt veldig fornøyd med kjøpet!

8 kommentarer

Siste innlegg