SNEAK PEAK PÅ SOVEROMMET VÅRT

Reklame | annonselenker Ellos og Homeroom

Det er flere som har ønsket seg bilder av soverommet, men det er jo ikke akkurat ferdig… Det er kanskje det minst ferdige rommet i hele leiligheten og en slags blanding av bod, klesskap og soverom haha. Uansett, jeg tenkte at jeg kan jo dele noen bilder så dere får se litt av hvordan det ser ut og hva vi har der for øyeblikket.

sengegavl her

Halve klesskapet ser slik ut. Som dere ser har vi oppbevaring på toppen og det er det jeg gleder meg til å få inn i et faktisk skap.

sengekappe her / nattbord her / nattlampe her

Den andre delen av skapet med jakker. Tenk at de to bildene dere ser her nå, det er alle klærne våre. Jeg har kuttet ut nesten hele garderoben min, haha. Nå tror jeg nesten Morten har mer klær enn meg. Så er det alt på toppen av skapet da, men der har vi sengetøy, turtøy og treningstøy.

Veldig kjekt med denne faktisk, sånn skal jeg ha i mitt neste skap også.

speilet mitt ☁️

10 kommentarer
    1. Ahhh, det er jo sååå fint allerede! Og for en fin senggavl du fant da! Og sengekappen! Så nice! Som nevnt før, elsker jeg det nattbordet og lampen, og det speilet ble så rått! Haha, nå har jeg typ ramset opp alt her… Jeg er litt entusiastisk av meg skjønner du, haha! <3

    2. Gleder meg til å se planene dine for soverommet! Du er så flink med interiør <3 Kan jeg spørre deg hvor den nydelige hårspennen med steinene i ulike farger på bildet nr 5 er i fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg