SNAPRULETT MED SOFIE

Reklame | Viafree

Hei og god fredag! Her i gården er jetlag-døgnrytmen enda på plass, noe som resulterte i at jeg våknet klokken syv i dag tidlig av meg selv. Utrolig deilig! Jeg ble ferdig med de fleste av dagens gjøremål ganske tidlig og har egentlig bare tatt det helt med ro, sett mer på Narcos og redigert på vloggen fra Sri Lanka siden den tid. Nå skal vi veldig snart begynne på fredagsmiddagen og kose oss enda mer med latskap. Noen ganger må man bare ha slike dager. 

I dag kom forrestensnaprulett episoden med Sofie ut på Viafree! Det er ganske morsomt om jeg får si det selv og da jeg så det igjen nå kjente jeg på den samme panikken jeg til tider gjorde under innspillingen, haha. Det verste var snappen jeg måtte sende til pappa… Herregud, så fælt! Hvis dere vil kose dere med å se andre mennesker lide er det bare å trykke HER 😉

2 kommentarer
    1. Hehe tøft gjort., fikk du ringt faren din opp igjen og forklart hva det gikk ut på? Og stakkars Arwin da som fikk Sorry den var ikke til deg når du skrev en så fin melding først. Digger deg Andrea

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg