VOKSING PÅ BADEROMSGULVET OG REISEFEBER

Reklame | Annonselenker Nelly


T-SKJORTE ZARA / KÅPE HER / SKO HER / VESKE UTSOLGT, LIGNENDE HER 

God morgen, fineste dere! Nå er jeg på flyplassen og er snart klar for avreise til Kristiansand. Jeg er så trøtt. Gårsdagen føltes som tidenes lengste dag og med tette bihuler var det en ganske så sliten Andrea som kom hjem etter over åtte timer på jobb. Det eneste jeg ville var å legge meg i sengen, men med denne flyreisen og det faktum at jeg ikke skal tilbake til Oslo før om seks dager i bakhodet var det dessverre ikke mulig.

Jeg varmet opp restene fra middagen jeg lagde kvelden før (som forresten var sykt digg), dro av sengetøyet og slang det i vaskemaskinen før jeg pakket ned det siste som manglet i kofferten. En liten pause på sofaen mens jeg koste meg med film og den digge restematen, riktignok uten Pepsi Max fordi jeg ikke gadd å gå innom butikken på vei hjem (angret).

Med maten vel fordøyd var det tid for litt selvpleie, eller “før jeg skal se kjæresten min igjen etter en uke-pleie” som man også kan kalle det. Jeg vokser jo som dere vet, men fordi jeg hadde en to måneders pause da jeg var på Love Island gror det så merkelig og er overhodet ikke i takt. Det var ikke nok til å vokse ordentlig så jeg hadde gått til innkjøp av stripsvoks til hjemmebruk. Jippi… Så der satt jeg da, på mitt eget badegulv med to stripsvoks festet nedentil og tvang meg selv til å dra av det som fantes av hår. Yei. Neste gang det skal skje så kjenner jeg at nei. Det skjer nok ikke igjen, haha.

Jaja, da har jeg prøvd det og etter de to stripsene la jeg hele prosjektet på hylla og lot det være. Jeg gikk over til litt hyggeligere pleie som shaving av legger, kuring av hår og en deilig fuktighetsgivende ansiktsmaske før jeg avsluttet kvelden i sofaen med julefilm, morgenkåpe og restene av pistasjis fra forrige helg. Så deilig!

Og som jeg savner det her jeg sitter på Gardermoen og holder på å sovne. Heldigvis har jeg Marius ved min side denne gangen, og herregud så hyggelig det er med litt selskap . Vi skal reise sammen til Morten, som venter på oss på flyplassen med Einar. I dag har vi planlagt masse gøy, men det skal dere få høre om senere. Nå har jeg skrevet tidenes novelle her, så vi får la det bli med det for nå.

Husk å still spørsmål om det er noe dere lurer på før ukens spørsmål i morgen <3 Stor klem!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg