SLIK VAR JULAFTEN

Hei, fineste dere! Det er så godt å være tilbake hos dere her på bloggen ❤️ Nå tenkte jeg å dele bildene fra julaften med dere!

Julaften var superkoselig! Det var masse snø på Bortelid og selve kvelden ble ordentlig hyggelig. Jeg spiste vegisterkaker og masse digg tilbehør, kjempegodt! Så var det gaveåpning før vi hoppet inn i pysjen og koste oss med litt jule-tv 🥰

Jeg skulle egentlig ha en gullaktig kjole far Stine Goya, men i siste liten ombestemte jeg meg. Det ble denne nydelige kjolen fra byTiMo i stede. Jeg var litt sånn “kan man egentlig bruke det som ser ut som en sommerkjole på julaften?”, men så var det den jeg følte meg mest komfortabel i så da ble det den. Jeg endte opp med å være veldig fornøyd med valget mitt! Elsker denne kjolen og gleder meg allerede til neste gang jeg kan få brukt den.

Noen fine blitsforsøk på familiebilde, hihi. De ble koselige da, selv om Trulte ser litt ut som en demon med blitsøyne 😅

16 kommentarer

Siste innlegg