SLIK SÅ JEG UT PÅ JULAFTEN

Reklame | Annonselenke Nelly

Hei, fininger! Ah, første juledag. Det er min favoritt dag i løpet av hele juletiden. Alt stress er over, man har fått masse gaver, man er god og mett, har masse rester og kan kose seg i julepysjen, gå en (ski)tur eller bare slappe helt av. Litt i kontrast til dagen før, hihi. Apropos dagen før. Jeg tenkte å vise dere hvordan jeg så ut i går og ikke minst, hva jeg hadde på meg!

KJOLE NELLY HER / ØREDOBBER MONKI

Jeg elsker denne kjolen, virkelig! Den er utrolig behagelig, har strikk i livet så jeg kan spise masse (haha) og ser fantastisk ut! Den er litt stor i størrelsen om noen vurderer å bestille den, så hvis dere er mellom to størrelser – ta den minste. De har den forresten i svart også og den er minst like fin! Kanskje noe for nyttårsaften?

Nå skal jeg ut en tur og senere skal jeg begynne å fikse meg til kvelden. Vi har en tradisjon her at jentene alltid samles første juledag, vi drikker vin og ender ofte opp med å ta oss en skikkelig bytur. Det blir nok ikke noe annerledes i år. Jeg gleder meg i hvert fall veldig mye!

XX

4 kommentarer
    1. Hei! Du tar så fine bilder, tror du at du kunne legge ut noen tips om hvilke instillinger du bruker på kamerat og generelt tips til å ta fine bilder?

      Digger bloggen! 🙂

    2. Jeg bestilte kjolen men den var for lang og litt stor, og tok en mindre str enn jeg vanligvis bruker, ossen str tok du og hvor høy er du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg