SLIK KAN DU DEKORERE JULEBORDET

Reklame | annonselenker H&M

Wiii! Vi fikk endelig et spisebord på plass, like før vi dro til sørlandet. Det er riktignok et midleritig fordi vårt er forsinket fra leverandøren, men Møbelringen var så greie å sende oss et bord vi kan bruke mens vi venter. Det er service det! Jeg ble så glad da jeg fikk beskjeden fordi jeg har jo kjøpt inn så mye fint til å dekke bordet med, men var redd jeg ikke fikk bruk for noe av det. Heldigvis kom bordet i tide og jeg fikk lekt meg med dekorasjoner. Jeg synes det ble så fint og vil dele det med dere ☺️

Duken er fra H&M, dere finner den her. Løperen er fra Kid.

Vannglass fra Rusta og champagneglass fra Hadeland

Linservietter fra H&M her. Bestikk og tallerken fra H&M. Serviett med juletre fra Kid.

Bordkort fra Honeyoaks

Krans fra IKEA

Jeg synes det ble så koselog og skulle ønske jeg kunne hoste et juleselskap i år, men det får bli en annen gang ☺️

Hvis dere vil ha mer juleinspirasjon burde dere sjekke ut bloggen til Stina! Hun har så mye fint juleinnhold ❤️

4 kommentarer
      1. Strykejernet var i en flytteeske hehe , og fikk bordet kvelden før vi skulle kjøre til Lindesnes så ble gjort litt i hui og hast dette. Heldigvis synes dekorasjonen uansett om duken er strøket eller ikke 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg