SLIK HAR JEG PYNTET TIL JUL

Reklame | Rusta

Nå er det jul i heimen og for dere som ikke har sett YouTube-videoen, eller foretrekker litt mer detaljer så har jeg knipset noen bilder av hvordan stuen ble seende ut med julepynt. Vi har litt småting ellers også, men det ble ikke helt som planlagt fordi vi ikke fikk spisebordet vi hadde bestilt før jul. Men, men. Stuen er episenteret i leiligheten om man kan si det sånn og den ble i hvert fall veldig koselig og fin ❤️

Falskt juletre som jeg arvet av pappa. Det passer veldig fint fordi jeg nyser så mye av ekte, haha. Lukta blir ikke helt det samme, men nettopp derfor har jeg kjøpt duftlys som lukter juletre. Vi har, som dere sikkert ser, ikke så mange julekuler, men det har vi nettopp begynt å spare på, eller handle inn om du vil. Så det kommer nok til å bli flere og flere for hvert år som går! Jeg hadde et par fra før som jeg kjøpte på Kremmerhuset, ellers er det meste fra Skeidar og noe fra Kid.

Denne bilen er så fin! Den kjøpte vi på Skeidar.

Julekrans fra IKEA med adventsstake fra Rusta oppi. Julestrømpene ble kjøpt på Wish i fjor og lyset er fra Kid.

Haha, denne lille luringen er Morten sin og kjøpt på Rusta! Den ble faktisk litt kul.

De to små nissene er fra Rusta.

Den store nissen er Morten sin og han husker ikke helt hvor den er fra, dessverre..

Julelyset er kjøpt på H&M, løperen er fra Kid, røkelse-stativet er fra Apoteket faktisk.

Julelys som lukter kjempegodt! Jeg tror dette også er fra Kid. De har masse fint til jul!

Nissen er Morten sine som han heller ikke vet hvor er fra (hehe) og huset er fra Coop Obs.

Koppen er fra Nille og skålen er fra H&M Home ☺️

Ble det ikke koselig?

12 kommentarer
    1. Skikkelig koselig! Elsker at dere har litt nisser! Det må være litt nisser for en optimal julefølelse for min del, hehe <3

    2. Ser flott ut hos dere 🙂 Ang nissen til Morten , så veit jeg Biltema selger lignende nisser hvertfall 🙂

    3. Super cozy og fint ble det 👍😄 Jeg likte også veldig godt de nye stue gardinene deres, elsker de fargene dere har i stua 😍😍 Ja, til flere sånne typer film snutter, helt normale hverdagslige ting, men allikevel gøy å se 🤗 Eeeelsker jo pakker hehe og dere hadde jo bestilt mye nyttig og fint 👍😄 Gleder meg til neste film snutt, ha en super fin uke 🤗🤶🏼🎅🏼

    4. Hei! Så koselig dere har det ❤️Vil bare advare deg litt mot å ha sånn krans rundt adventstaken din. Er veldig brannfarlig og brannvesenet har flere ganger advart mot det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg