SLIK FÅR DU EN GLOWY BRUNFARGE I SOMMER

Reklame | Good for me

Nå har jeg sett på sydenturer i flere timer. Jeg er så reisesyk og har bestemt meg for at jeg faktisk må dra til syden i år, og heldigvis fikk jeg med meg to venninner på idéen så antakeligvis blir det Hellas, Kroatia eller Albania i slutten av juli, woho!
Det skal bli så deilig med ordentlig sol, varme og ikke minst en skikkelig fin brunfarge igjen. Fargen fra Thailand har sittet i så lenge, men nå ser jeg at den er i ferd med å forsvinne. Jeg mangler liksom det lille ekstra man får fra syden-sola, men jeg skal ikke klage. Jeg er enda ganske så brun og fin med tanke på at jeg ikke har vært i sola siden påsken!
Været her hjemme er ikke noe å skryte av foreløpig i hvert fall, men heldigvis er det andre måter å holde på brunfargen man allerede har, eller få litt påfyll helt uten bruk av solarium. Dere vet sikkert hva jeg snakker om. Dette har vært min favoritt lenge og jeg er så glad for at jeg nå kan dele den med dere og i tillegg gi dere gode tilbud slik at dere kan teste og antakeligvis bli like glad i produktet som meg. Jeg snakker selvfølgelig om Betakaroten Gold fra Good for me.
Jeg tar Betakaroten Gold hver eneste dag, både på vinteren, høsten, våren og selvfølgelig på sommeren. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har fått en så dyp og langvarig farge som det jeg fikk i Thailand. Det eneste jeg gjorde annerledes var å bruke Betakaroten Gold, så dette funker folkens!
Hvis du skal på ferie i sommer og vil få en dyp, langvarig og glødende farge ville jeg begynt på Betakaroten Gold allerede nå. Heldigvis for dere så har jeg en rabattkode å dele ut, yei! Rabattkoden andreasv20 gir dere 20% ekstra rabatt på den første boksen med Betakaroten Gold HER. Det er allerede 40% rabatt på nettsiden, men dere får hele 20% ekstra rabatt etter at de første 40% er trukket fra. Det er en bra deal, eller hva sier dere?
Betakaroten Gold fra Good for me er 100% vegansk, og de små kapslene inneholder en trygg og effektiv dose så her er det ingenting å tenke på. Dere finner dette fantastiske kostilskuddet HER, husk å bruke koden andreasv20 for 20% ekstra rabatt i kassen <3
14 kommentarer

Siste innlegg