SKRIVESPERRE OG DÅRLIG HUMØR

Reklame | annonselenke Nelly / Monki

AKKE MONKI HER / BUKSE HER

Hei og god morgen! Jeg kan melde om at skrivesperren som har herjet de siste tre dagene enda er til stede. Dere la kanskje merke til at det ikke var noe innlegg her i dag tidlig? Det er to grunner til det: i går kom jeg ikke på en eneste ting å skrive og i dag nektet jeg å stå opp da vekkerklokken ringte. For en start på dagen.

Min vanlige rutine er å stå opp når vekkerklokken ringer, plukke opp putene på Morten sin side og re opp sengen før jeg går inn i skapet mitt for å finne morgenkåpen, så går jeg på kjøkkenet og lager frokost. I dag stod jeg opp to timer senere enn hva jeg egentlig skulle, gadd ikke re opp sengen fordi blæh, og da jeg skulle ta ned morgenkåpen min klarte jeg å rive med et annet plagg som jeg bare lot ligger på gulvet haha. Dette er ikke meg… Så vel, vi kan si at jeg definitivt stod opp på feil bein i dag.

Heldigvis trenger ikke det å definere resten av dagen! Jeg har store planer om å snu dette etter frokost. I dag skal jeg ut av leiligheten. Jeg har ingen plan, men jeg kan ikke sitte her og stirre på en skjerm når hjernen er tom. Da må jeg ut og få inspirasjon! Kanskje jeg til og med klarer å dra kroppen på trening. Det hadde jo vært veldig greit. Eller kanskje jeg tar meg en tur til byen, setter meg på en café og kikker på folk. Det høres creepy ut, men jeg får så mye inspirasjon av det!

Vi satser på at det gjør susen og inspirasjon og godt humør strømmer på, haha. Nå skal jeg kose meg med en deilig smoothie og en kopp kaffe før jeg skal hive meg i dusjen og starte dagen. Bedre sent enn aldri! Ønsker dere alle en strålende dag <3

 

2 kommentarer
    1. Hei Andrea!

      Liker du ikke å kline? Mener å huske at du ikke ville tungekysse Morten da LI gikk på tv.. jeg har nemelig truffet drømmemannen, men én ting er kjipt! Han liker nemmlig nettopp ikke klining. Tips?? 🙂 klem

      1. Hei <3 Ikke så mye i hverdagen egentlig. Kline litt innimellom er koselig, og jeg liker det i mer intime settinger! Ellers synes jeg det er mye koseligere med kyssing og klemmin, hihi. Ahaa! Det kan jo være at han rett og slett ikke synes det er noe digg, vi er jo forskjellig sånn sett. Det var vanskelig å si hva man kan gjøre fordi det er ikke sikkert at det kommer til å endre seg. Gjelder det alle settinger eller bare noen? Har du snakket med han? For det er det første jeg ville gjort så skjønner man kanskje mer av hvorfor det er som det er <3 Grattis med drømmemannen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg