SKAL JEG OGSÅ LEGGE NED BLOGGEN?

Reklame | Chiquelle - annonselenke Edblad, Jotex, Wakakuu

VASE ELLOS – ØREDOBBER HER – SKJORTE HER – BUKSE CHIQUELLE – STOL JOTEX

Heisann, dere! Jeg håper dere har hatt en fin dag så langt 🌸 Er det ikke deilig hvor fort denne uken går? I morgen er det fredag allerede. Så digg! Jeg vil jo at tiden skal gå så fort som mulig frem til det er sommer, flere er vaksinert og ting åpner opp igjen. Det kan virkelig ikke gå fort nok..

Vel, vel. I dag tenkte jeg at jeg bare skulle skravle litt med dere. Det begynner å bli lenge siden jeg har gjort det nå. Bare sette meg ned foran macen, skrive ned det som faller meg inn og føle at jeg snakker med dere. Jeg tror det kom litt lettere før fordi jeg hadde mer på hjertet. Det skjedde åpenbart mer, noe som igjen ga mer inntrykk og mer å dele. Men vi kommer oss gjennom dette også. Bloggen will survive!

Jeg fikk spørsmål om det i går faktisk. Tankene mine om bloggens fremtid. Skal jeg også legge ned?

Jeg svarte som sant er, at jeg har slitt litt med å finne meningen med det og ikke minst å finne noe jeg føler er verdt å dele. Det er lettere når man farter rundt, møter folk og gjør noe. Nå går det i det samme hver dag og jeg er stort sett hjemme. Ikke veldig spennende, men jeg regner med 99% av befolkningen kjenner seg igjen i den beskrivelsen, hehe.

Så ja. Nå går det litt trått, men jeg har ikke noen plan om å legge ned bloggen. Jeg har heller ikke et ønske om det. I ny og ne har tanken streifet meg, ja. Det er jo ikke som det en gang var. Det er ikke noe særlig inntekt i dette lenger, men det var heller ikke derfor jeg startet med det. Jeg liker å blogge, jeg! Synes det er ordentlig koselig. Jeg elsker å dele bilder fra dagene mine (eller gjorde), og bare skravle med dere sånn som nå. Så bloggen består, og forhåpentligvis får den seg en opptur når verden blir litt mer seg selv igjen.

I dag skjer det faktisk noe. Vi har håndtverkere på besøk, eller på jobb sier man kanskje haha. De skal fikse og gjøre stukkaturen i stuen vår helt 100% ferdig! Det blir sykt deilig og det er så fint. Så i dag er hjemmekontoret flyttet til soverommet sammen med sofabord, teddystol, en kjøkkenstol, speilet og en puff haha. Resten av stua er flyttet inn på kjøkkenet så kaos er det nok av i dag.

Overraskende nok var det ganske digg å sitte på soverommet å jobbe! Sikkert bare fordi det er litt forandring, men jeg lurer på om vi skal få trykt inn et lite skrivebord her når vegg og skap er på plass. Det er litt deilig å trekke seg tilbake her i ny og ne.

 Vel, det var det jeg hadde på hjertet i dag. Jeg skal bare henge her og prøve å være minst mulig til bry for de som jobber ute i stua og så blir det nok en god tur med Morten og Trulte senere når jeg har fått unna litt jobb.

Ønsker dere alle en strålende dag videre 🌸

17 kommentarer
    1. Så godt å høre at du ikke skal legge ned bloggen! Din blogg er en av de faste jeg leser og jeg finner så mye inspirasjon og glede i de fine bildene og teksten din. Som utflytter er det fint å få et lite innblikk i Oslo-livet. Selv om man gjør mye mindre enn før så er bloggen din et fristed for både meg og sikkert mange flere. Du gjør en fremragende jobb, så tusen takk for det, Andrea:)

    2. Digger når du bare “prater” med oss! Og jeg håper bloggen består leeeenge! Du er så dyktig!!! 😀 Forstår meget godt at det har vært litt vanskelig det siste året altså. Men du står i det, og det er beundringsverdig! Blir gøy å se det ferdige resultatet av stukkaturen o.s.v! Ha en god dag, fine! <3

    3. Godt å høre at du ikke gir deg med bloggen. Bloggen din er en av mine favoritter, du er så dyktig 🌷💗

    4. Jeg personlig bruker ikke instagram lengre, da jeg synes det er så masete og man føler en trang til alltid å holde seg oppdatert på de ulike stories! Det er derfor jeg er så glad i blogger, for man leser ikke en blogg bare på farten, eller jeg gjør i hvertfall ikke det. Liker å sette meg ned og kose meg når jeg leser blogger, kontra instagram hvor man fort bare scroller og egentlig ikke får med seg noe innhold i det hele tatt!

      Fikk øynene opp for din blogg et par uker før du flyttet fra Kristiansand, da jeg selv bodde der, og synes innholdet ditt er så hyggelig og blir alltid i godt humør av å se dine fine bilder og slikt!

      Håper du har en fin uke videre, klem <3

    5. Så bra du fortsetter med blogg. Liker å følge deg 🙂 Synes det har vært morsomt å følge flyttingen, boligkjøp og interiørvalg nå i koronatiden <3

    6. Eg henger meg på alle de andre kommentarene! Elsker blogger din! Det er ein glede å komme inn her. Eg er blant annet glad i interiør, og det er du så god på. Og så er du/ dere så ekte! Håper du fortsetter lenge❤

    7. For all del, ikke slutt å blogge! Du er en av de faste jeg følger, i tillegg til kun 2 til. Får både motivasjon, inspirasjon og oppløfting av innleggene dine og deg👏 er bare så sykt dårlig på å kommentere.. beklager det😄

      Stå på🥰

    8. Syns du er så flink med bloggen! Med tanke på tiden vi er i så er du likevel svært produktiv og gir gode innlegg. Alt trenger ikke ha så mye “mening”, kjekt å følge med uansett for man kan relatere så mye til at ting går opp og ned innimellom 🙂

    9. Sponsorene, og dermed lønnsomheten vil jo garantert komme tilbake når ting normaliserer seg igjen..
      Men bloggen som konsept er jo unektelig inne i en endringsprosess, for å si det sånn, men det tror jeg bare er/vil være positivt. Ser enn på listen, så er jo bredden både hva angår tematikk, målgrupper og oss bloggere eksplodert det siste året! Sponsorene vil muligens bestå av noen andre enn de som har ledet an før, men jeg er uansett rimelig sikker på at vi på sikt vil være bedre tjent med å tilhøre et konsept med appell til hele befolkningen kontra det og i hovedsak være en ungdomsgreie.
      Avslutningsvis kan jeg også si at dersom det skulle ha seg sånn at kun en av de etablerte livsstil, mote og skjønnhetsbloggene fikk bestå, så ville jeg gått all in for at det skulle bli denne <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg