SISTE DAG

Hei, fra Berlin! Dette er vår alle siste dag i den tyske storbyen og vi tar det helt med ro. Det er ikke noe særlig som er åpent i dag, så vi har bestemt oss for en sen frokost etterfulgt av mer severdigheter og litt sightseeing. Vi hadde en ganske så lang dag i går hvor vi fikk sett mye og til og med handlet enda litt mer. Sånn sett er det egentlig litt deilig at butikkene er stengt. Da får jeg ikke rasket med meg noe mer “bare fordi”…

Det har vært så fint å være på tur, men jeg kjenner at det blir litt deilig å komme hjem til leiligheten, Oslo og stabilt nett haha. Jeg har i alle fall fått masse gøy materiale jeg kan jobbe med og dele med dere fremover! Jeg skal spille inn en Primark Haul og ikke minst redigere vloggen fra hele turen. Det blir så moro!

Nå skal vi komme oss avgårde. Jeg kjenner at kroppen min skriker etter kaffe. Det svir faktisk i øynene, noe som er litt fælt når klokken har blitt så mye som 11, men, men. Ferie er ferie! Vi blogges senere i dag. I kveld kommer det forresten en helt ny YouTube-video så følg med <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg