SIRI STYRER DAGEN MIN

Hei fra Gardermoen! Nå er jeg klar som et egg (hvor kommer egentlig det uttrykket fra?) for å reise på kjærestetur til Barcelona og ikke minst til å få et avbrekk fra oppussingen. Jeg gleder meg sykt mye til å oppleve Barcelona igjen. Jeg elsker den byen så det kommer til å bli sykt bra.

I dag er det jo søndag, det vet dere antakeligvis veldig godt allerede 😉 Søndag betyr nå en ny video på Youtube-kanalen til Morten og meg. Hvis du ikke abonnerer allerede kan du gjøre det HER. Denne gangen styrer jeg, eller faktisk Siri showet i videoen vår! Siri får lov til å styre hele dagen min. Hun bestemmer alt fra hva jeg har på meg og hvordan jeg ser ut til hva jeg skal trene og spise. Jeg får også en grusom utfordring som jeg nesten ikke kan tro at jeg gjennomførte! Her er det bare å kose seg, folkens 😉

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

0 kommentarer

Siste innlegg