SHOP MY LONDON LOOKS

Reklame | annonselenker Nelly

Hei, fine dere! Da jeg var i London fikk jeg så mange spørsmål om klærne mine. Det er alltid like koselig, men fordi Macen min var død fikk jeg ikke delt innlegg med antrekkene som vanlig. Derfor bestemte jeg meg for å samle antrekkene jeg fikk mest spørsmål om i et innlegg og fortelle dere hvor alt er fra, linke til det jeg har link til og linke til lignende plagg 🙂 Håper dere liker det!

Kjolen er kjøpt på Topshop, vesken er kjøpt på H&M i fjor, skoene er fra Reebok og spennen er fra Topshop. Jeg har dessverre ikke linker på det jeg har kjøpt i London eller det som ikke lenger er i nettbutikken, men jeg har funnet ganske så like alternativer!

Lignende kjole her / lignende veske her / lignende spenne her / lignende sko her

Blazeren og t-skjorten er fra Zara, begge er kjøpt ganske nylig. Smykket er fra Gulldia, skoene er fra Nike og buksen er fra FLOYD.

Dere finner en lignende blazer her / lignende bukse her og her / skoene i annen farge her / lignende smykke her / lignende t-skjorte her

Jeg elsker denne kjolen! Det er den perfekte shoppingkjolen fordi du får den av så enkelt som ved å åpne glidelåsen som går fra bunn til topp. Superdigg når man skal prøve klær. Vesken fra Nunoo er også en stor favoritt. Den er kjøpt på Bubbleroom.

Kjolen på bildet finner dere her / lignende veske her og her

Denne superskjønne kjolen er fra Primark! Jeg elsker hvite blondekjoler og klarte ikke la være. Vesken er den samme som på bildet øverst og er dessverre ikke i nettbutikken lenger, jeg finner den i hvert fall ikke.

Dere finner lignende kjole her, her og her lignende veske her og lignende sko her

 

2 kommentarer
    1. Heisann. Såg eit bilde av deg der du hadde på deg ein flott, rosa strikkegenser med litt høg hals og flette på armene. Veit du kor eg kan finne oppskrift?
      Takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg