SERIETIPS: THE ROOKIE

God søndag fineste dere! Altsåååå, jeg har delt et lite kjærlighetsnotat til dere på stories nå. Dere er så fantastiske fine. Jeg leste nettopp gjennom kommentarene dere har lagt igjen de siste dagene og det er sommerfugler i magen og tårer i øynene. Dere er så bra! Og derfor skal jeg dele et bra serietips med dere, haha neida. Joda 😉

Jeg har nevnt denne serien før i ukens tips, men nå føler jeg den fortjener sitt helt eget innlegg!

The Rookie ligger på TV2 sumo og jeg er totalt hekta. Jeg så hele den første sesongen på noen dager og nå teller jeg ned til det blir fredag så jeg får sett den nyeste episoden av sesong to. Det er så bra!

Serien handler om John Nolan som er tidenes eldste aspirant i LAPD. Etter å ha skilt seg fra kona gjennom mange år og opplevd et dramatisk ran bestemmer han seg for å prøve noe nytt. Han setter kursen mot LA og begynner som politi, som den eldste noen gang.

The Rookie er en kjempespennende dramaserie som også inneholder mye humor! Nolan må åpenbart tåle mye tull fra både kollegaer og kriminelle angående alderen sin, noe som stadig gir oss morsomme øyeblikk. Vi har selvfølgelig også romantikk, vanskelige forhold, familieproblemer og alt en bra dramaserie må inneholde.

Anbefales på det sterkeste!

5 kommentarer
    1. Såå enig! Dette er favorittserien min for tiden..fredager er ukas høydepunkt på grunn av The Rookie 🙈🤩 Er stor fan av Nathan Fillion etter hans rolle i Castle, og han skuffer ikke her heller 😊 anbefaler Castle hvis du ikke har sett det før, vil si han er veldig lik der som i The Rookie. Spennende, men morsom.

    2. Synes ikke noe om denne, savner Criminal minds, synd den er ferdig, nesten den eneste bra når det gjelder amerikanske krim serier, ellers er jeg veldig kresen en av to 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg