SERIETIPS: SUPERSTORE

Hei og god søndag, dere 🌸 Håper dere har hatt en fin helg! Jeg har kost meg masse, men har ligget rett ut i dag etter litt for mye vin i går kveld, hehe. Så her har dagen gått til å se på serie og da kom jeg på en serie jeg ikke har tipset dere ordentlig om!

Superstore ligger på Netflix og er en morsom og enkel serie med enkelte elementer som jeg tror mange butikkansatte kan kjenne seg igjen i 😅 Jeg satt i hvert fall og tenkte “herregud, føler dette” så mange ganger. Den handler enkelt og greit om de ansatte i superstore-butikken Cloud Nine i St. Louis.

Der er litt The Office-preg over det hele, men personlig liker jeg denne bedre!

Det er en veldig festlig serie hvor vi blir med de ansatte på jobb, selv om vi ikke ser så alt for mye til selve jobbingen. Det er også mye fokus på Amy som er “floor manager” og den nyansatte medarbeideren Jonah. Kan det oppstå noe søt musikk der kanskje?

En morsom og fin serie som er god på å få meg i bedre humør!

0 kommentarer

Siste innlegg