SERIETIPS: GODFATHER OF HARLEM

Jeg er hekta! Dette er en av de bedre seriene jeg har sett på veldig lenge.

Godfather of Harlem ligger på TV2 Sumo og er basert på en sann historie om mafiabossen Bumpy Johnson som en gang styrte gatene i Harlem. Det var før han ble sendt i fengsel. Nå, ti år senere er han ute og prøver å gjenvinne respekten på gata og få orden i det kaoset som råder over Harlem.

Bumpy må bevise at han fortsatt sitter på makten, selv om det ikke er helt slik det faktisk er lenger. Han har en kone som krever at han er mer tilstede etter å ha vært ti år borte, og i tillegg må han rydde opp i ting fra fortiden. Vi møter tidligere elskerinner, en rusavhengig datter og historien til Bumpy Johnson blir mer og mer komplisert. Alt dette samtidig som han er i en krig med italiensk mafia.

Jeg kan jo nevne at det er de samme folka som står bak Narcos, en av de aller beste seriene jeg har sett i hele mitt liv, som har laget Godfather of Harlem. Det må jo love bra 😉 Jeg har sett en del episoder, men det er ganske heavy materiale så det er ikke en serie jeg kan sluke, noe som egentlig bare er bra.

Nei, det er bare å komme seg rett inn på Sumo, folkens! Denne serien er kjempebra!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

0 kommentarer

Siste innlegg