SERIETIPS: FIREFLY LANE

God søndag! Hvordan har dagen deres vært? Her hjemme har det gått i et nytt prosjekt. Vi maler igjen, haha. I tillegg har jeg hjulpet en venninne med å male hennes nye leilighet så det har dessverre blitt mye innetid på denne fine dagen, men vi får bare satse på at været forsetter som dette inn i den nye uken.

Nå skal jeg komme med et tips til dere! Forrige uke slukte jeg en serie som dere faktisk må se. Den heter Firely Lane, eller Venninner til evig tid som de har valgt å kalle den på norsk, finner dere på Netflix. Den handler om bestevennene Tully og Kate som har vært venner siden ungdomsskolen og enda er det i voksen alder. Det har riktignok ikke gått på skinner hele veien og gjør kanskje ikke det enda, men kom igjen… Hva slags vennskap er helt plettfritt?

I serien hopper de mellom forskjellige tidsepoker i venninnenes liv, fra barndommen på 70-tallet til de begynner å jobbe sammen i et tv-produksjonsselskap til nåtid, ja og faktisk et par år frem etter nåtid også. Akkurat det der er litt forvirrende og slitsomt i starten, men når du kommer inn i det merker du det ikke en gang så hold ut. Det er verdt det!

Jeg vil ikke si så mye mer om handlingen fordi jeg vil ikke avsløre noe og dere må bare se den! Serien er så utrolig fin, spennende, morsom og skikkelig vond på samme tid. Jeg sitter og føler med alle i enhver situasjon og jeg kan avsløre at på et tidspunkt hylgråt jeg og klarte ikke slutte. Den er så bra 😭

Hvis ikke du har Netflix, kjøp deg Netflix (sier jeg som har sagt opp Netflix og låner profilen til Morten på broren til Morten sin bruker haha) og se denne serien fordi den er sinssykt bra. Jeg så den i ett og klarte ikke legge den fra meg. Så bra er den!

6 kommentarer
    1. Fantastisk serie! Slukte den på 2 dager selv, elsket den! Ganske sikker på hva som fikk deg til å hylgråte, isåfall gråt jeg som en foss av det selv 😭 Håper på en sesong 2! 🤞🏻

    2. Begynte på denne i dag, og er allerede på episode 7 haha!
      Eeeelsker den! Takk for tips 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg