SERIETIPS: DIRTY JOHN

God søndag! Nå er det på tide med et serietips igjen og denne gangen er det et virkelig godt tips! Jeg begynte på Dirty John da jeg lå hjemme en dag og var syk. Det endte med at jeg ikke kom meg ut av sengen før langt utpå dagen fordi jeg ble totalt hekta.

Dirty John handler hovedsakelig om en suksessfull business-dame, Debra. Hun begynner å date en mann ved navn John som hun møter på en nettdating-tjeneste. Han virker som drømmemannen og hun faller pladask for den sjarmerende, flotte mannen. Det skal vise seg å bli det farligste hun har gjort noen gang. John er psykopat med stor P. Han er klin hakke gæren, noe folk rundt Debra etter hvert begynner å skjønne, men som Debra selv nekter å innse.

Jeg skal ikke si så mye mer i frykt for å spoile noe viktig, men denne serien bør dere alle se! Det som også er utrolig fascinerende med Dirty John er at det er basert på en ekte historie. Jeg blir helt redd jeg, folk er virkelig gale.

Dirty John ligger på Netflix. Der kan du også se dokumentaren om Dirty John, altså den virkelige historien med de virkelige ofrene og den ekte Debra! Jeg vil anbefale å se den i etterkant så du ikke vet alt som skjer i serien før du i det hele tatt starter på den.

 

7 kommentarer
    1. Hei Andrea. Takk for at du viser alle leserne dine hvor ekte man kan være, så uansett få drømmene sine oppfylt. Du er en stor inspirasjon for mange der ute. Du viser en så herlige side av deg selv, som gjør at du inspirerer så mange. Fortsett med å stå på som du gjør! Jeg heier på deg

    2. Enig, jeg anbefaler også den serien på det sterkeste! Jeg så den ferdig på et par dager selv 😅 og det at den er basert på en sann historie gjør den bare 10x bedre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg