SEMIFINALIST I VIXEN

Aaah, jeg klarte ikke la være. I bakhodet roper en stemme “slutt, dette er skikkelig kleint folk kommer til å synes at du er veldig teit”, men den stemmen velger jeg å ignorere fordi jeg synes faktisk dette er skikkelig hyggelig!

Jeg fikk en mail hvor det stod at semifinalistene til Vixen Awards er offentliggjort. Nysgjerrig som jeg er trykket jeg meg inn og scrollet nedover. Jeg pleier alltid å stemme hvis noen jeg følger eller liker godt er nominert, men plutselig så jeg noe som satt meg helt ut. Andrea Sveinsdottir stod det! Jeg bare hva? Jeg leste det igjen, og igjen og enda en gang for å være sikker på at jeg ikke hadde sett feil, men neida. Der stod navnet mitt som en av semifinalistene i livsstil-kategorien.

Nå skal jeg være helt ærlig med dere. Jeg har alltid tenkt at det ikke er så nøye med sliker priser, men når jeg først så navnet mitt på den listen ble jeg kjempeglad 😂 Tenk at mine fantastiske lesere og følgere har tatt seg tid til å nominere meg. Slutten av 2019 var ikke en veldig bra tid for meg jobbmessig. Jeg sleit skikkelig med å finne motivasjonen og inspirasjonen og jeg følte at jeg plaget dere hver gang jeg la ut et nytt innlegg eller en story for den saks skyld. Jeg følte meg bare skikkelig dårlig og jeg synes ikke noe jeg gjorde var bra nok. De siste ukene har motivasjonen steget og jeg føler meg full av energi og inspirasjon, og når dette kommer i tillegg… Altså! Det betyr jo ta noen i hvert fall setter pris på jobben jeg gjør og det er så fantastisk hyggelig.

Dere er virkelig bra folk. Så mange fine tilbakemeldinger og hyggelige kommentarer dere legger igjen hver eneste dag og nå dette. Jeg er helt rørt jeg! Tusen takk, fineste dere ❤️

Nå som jeg først er nominert hadde det jo vært gøy å gå videre så hvis dere synes at jeg (eller noen av de andre nominerte) fortjener en stemme så kan dere trykke her for å legge igjen en!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg