SELGE LEILIGHETEN NESTE ÅR?

Reklame | Chiquelle

ANTREKK CHIQUELLE – SISTE DAG MED 20% RABATT VED Å BRUKE ANDREA2020

Halloen, fineste dere! Dagene og ukene går så fort nå. Jeg føler vi er helt i starten av uken og at det like gjerne kunne vært mandag, men her sitter vi og det jaggu onsdag. Tiden flyr og jeg henger så vidt med.

Det er mye å gjøre om dagen og det er akkurat slik jeg liker det. Det gir meg så mye giv og inspirasjon! Det er nok derfor jeg føler at tiden går så fort også. Det skjer liksom noe hele tiden. Sååå deilig etter en meget treg start på året.

I dag har vi visning igjen. Den første etter at leiligheten ble lagt tilbake på markedet etter sommeren. Jeg skulle til å skrive at det blir spennende, men for å være ærlig har jeg null forventninger. Jeg føler at det skal en god del til for å faktisk lokke riktig kjøper på visning. Kanskje det er skuffelsen etter de to første visningene som gjør det, men jeg har mistet litt troen på at det kommer til å skje så mye med salgt av leilighet i år.

Det er jo et uforutsigbart år og jeg ser jo på Finn at ting ikke akkurat flyr unna her i byen, hehe. Nå er jeg heldigvis innstilt på at ting ikke skjer over natten, og hvem vet.. Kanskje vi ender opp med å prøve igjen neste år? Okei, nå ble jeg veldig negativ her. Den kan jo faktisk bli solgt snart også, man aner jo faktisk ikke! Men det er bedre å bli positivt overrasket enn skuffa, haha.

Så blir det kanskje litt spennende allikevel da! Jeg skal i hvert fall starte dagen med å gjøre ting klart til visning. Jeg gjorde en del i går, men sparte det verste til slutt… Kontoret som alltid ender opp som et roterom. Hvorfor lar jeg det skje gang på gang? Blæh, det er jo nesten en heldagsjobb, men om det blir salg er det en ganske så godt betalt jobb haha.

Nei, nå må jeg slutte å bable i vei her og komme i gang med ting. Jeg har en lang to do liste som jeg helst skal komme gjennom før kvelden så det er bare å sette i gang.

Vi blogges senere!

15 kommentarer
    1. Hei! Jeg skal også selge leiligheten min nå, og lurer på om du har noen tips til hva man burde gjøre før visning?☺️

      Krysser fingrene for at dere får solgt nå 🤞🏼

      1. Hei 😀 Så spennende!! Vet ikke om du vil ha tips fra meg siden vi ikke har fått solgt enda, haha, men kan nevne noe jeg pleier å gjøre. Vasker selbfølgelig alt veldig nøye, inkludert steder som skuffen man har søppelbøtter i, fronter på skaper og kjøleskapet. Så prøver jeg å rydde bort mest mulig ting så det er ganske enkelt og “clean”. Tenner et par duftlys, levende lys generelt er veldig koselig og noe jeg liker å se når jeg selv er på visning. Er vel egentlig det jeg kommer på nå! Selvfølgelig tømme alt av søppel og oppvaskmaskin.

        1. Tusen takk for gode tips 🥰 Jeg fikk faktisk tips av en megler om at man ikke bør tenne duftlys, for da tror kjøper at du har noe ekkelt lukt å skjule eller lignende 😅 Bare et tips tilbake!! Lykke til i salgsprosessen 😍🤞🏼

    2. Ja, man vet virkelig aldri hvordan det går med salg på forhånd! Alt og ingenting kan skje! Men lykke til! 😀
      Den cardigan(?) var sååå fin! Perfekt farge i mine øyne, hehe! <3

    3. Spørsmål ang salg av leilighet. Hadde du forventet et raskt salg av leiligheten da du er et kjent fjes utad?

      1. Jeg hadde ikke det med i beregningen egentlig 😅 Vi la ut leiligheten ganske spontant midt under corona og megleren sa at det kunne skje alt fra at den ble solgt etter første visning, til at den ble liggende en god stund på grunn av markedet i byen så jeg var egentlig åpen for alt 😀

    4. Hørt det er lurt å lage boller/vafler osv noen timer før visning for at kjøper skal få en sånn «åh jeg vil også lage boller her» om de i tillegg er litt interesserte 🙂 (trenger selvfølgelig ikke å sette de frem), men at det bare lukter litt i leiligheten for å skape et inntrykk til kjøper

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg