SEKS FAVORITTANTREKK AKKURAT NÅ

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

Jeg lurer på om jeg har hatt et innlegg som dette før? Hvis jeg ikke har det så skjønner jeg ikke hvorfor det har tatt meg så lang tid, haha. Jeg elsker jo å lese slike innlegg selv! Heldigvis var det en nydelig leser som ønsket seg et slikt innlegg, så si gjerne ifra hvis dere liker det – da kommer det kanskje fler 😉

Jeg er helt hekta på hvite kjoler om dagen, men fordi jeg ikke vil ha et innlegg med kun hvite kjoler måtte jeg plukke ut en favoritt. Denne kjolen er alt jeg elsker akkurat nå! En lang hvit blondekjole. Det er så vakkert, klassisk og sommerlig.

Man kan kombinere den med en skinnjakke og boots for en litt kulere look, eller stråveske og sandaler som en beachy sommerlig look. Her gikk jeg for en slags mellomting med sneakers og veske, egentlig mest fordi vi skulle gå mye den dagen haha. I mitt hode kan man egentlig bruke sneakers til alt.

Denne passer både til hverdags og fest, alt etter hvordan man styler den. Kjolen er fra TopShop, skoene fra Reebok og vesken ble kjøpt på H&M i vår.

Denne kjolen digger jeg! Det kan godt være den blir med på festival altså. Denne er ganske kul og kan være noe så enkelt som et plagg å ha over bikinien til en kul kjole. Jeg synes det er morsomt å teste litt forskjellige overdeler man kan ha under den. Her om dagen så jeg ei som hadde en kjempefin blondebluse under en lignende kjole og det var så kult!

Denne kjolen styler jeg som regel med sneakers og t-skjorte under. Kjolen er fra Monki og dere finner den her, t-skjorten finner dere her og vesken er fra NLY, men den er dessverre utsolgt.

Dette er mitt definitive favorittantrekk fra den siste tiden! Kanskje til og med i hele år. Jeg gikk og siklet på dette settet i en måned før jeg kjøpte det. Jeg gikk innom Zara hver eneste uke, men det var ikke før de ble utsolgt for toppen i min størrelse at jeg skjønte at dette måtte bli med hjem. Heldigvis fikk jeg bestilt rett størrelse og vipps så var mitt definitive favorittsett en del av garderoben.

Det jeg elsker med settet er at både skjørtet og toppen er kjempefine hver for seg og så enkle å kombinere! Toppen er dritkul til jeans, jeans shorts og til omtrent alle andre skjørt. Skjørtet kan man tone ned med en enkel t-skjorte eller sprite opp med en kul bluse! Settet kan styles enkelt med sneakers og en skinnjakke/olajakke for en chill look hæler for en mer pynta look.

Settet og øredobber er fra Zara, solbrillene fra eBay, sko fra Reebok og veske fra NLY.

Altsååå denne kjolen! Den er så nydelig. Jeg bare elsker puffarmene på den. Før trodde jeg ikke at jeg kledde det, men hallo. Dette er nydelig og vesken gjør antrekket komplett. Jeg vet ikke hva mer jeg trenger å si, haha. Antrekket er sommerlig og fint, kan fint styles opp med hæler og ned med sneakers og en jakke.

Kjolen finner dere her og den er faktisk på salg, vesken er kjøpt i Thailand og smykket er fra Gulldia.

Tenk at jeg omtrent aldri gikk i lyse jeans tidligere?! Det er jo så kult! Jeg tror jeg bare trengte å finne min type jeans. Jeg liker de som er litt baggy, ikke typiske slim fit jeans. Det er ikke noe for meg.

Jeg elsker egentlig alt med dette antrekket. Et kult hverdagsantrekk hvor detaljene får litt fokus. Jeg synes det er så kjekt med slike store hårstrikk. Det kan gjøre mye med et antrekk! Oversized blazere er aldri feil og det i konbinasjon med lyse jeans og en t-skjorte er så kult.

Blazeren finner dere her, t-skjorten er fra Pull&Bear, smykke fra Gulldia, jeans, øredobber og strikk fra Monki her, her og her.

Jeg elsker denne looken! Først hadde jeg tenkt til å bruke kjolen alene, men så prøvde jeg med toppen under fordi jeg hadde sett noe lignende og det ble bare så kult! Denne toppen skal brukes mye fremover altså. Og jeg har lært at det ikke er skummelt å leke litt med sammensetningen 🙂

Toppen finner dere her, kjolen er fra Primark og vesken ble kjøpt på H&M i fjor.

 

12 kommentarer
    1. Hei fine! ❤️ Jaaaa til slike innlegg! Synes du kler deg bedre og bedre jeg! Goals! Elsker bloggen din! Selv om du er på festival, kommer gode innlegg! Det synes jeg er imponerende! Wow! Stor klem! ❤️

      1. Jeg synes hun har ganske mange gode poeng og at det er en veldig bra kronikk selv om jeg synes enkelte poeng gjør at man tar tankekraften og fornuften fra vanlige folk som hun ønsker å fremme.

        Jeg tror de fleste ser seg rundt i hverdagen og skjønner at folk lever forskjellige liv. Jeg synes også det blir litt for enkelt å si at det ikke er normalt å se ut som den og den bloggeren fordi alle ser jo faktisk helt forskjellige ut. Alle skriver om forskjellige ting, alle vi lever forskjellige liv.

        Personlig mener jeg at jeg selv lever et ganske vanlig liv og det er ikke mye annerledes fra livet jeg levde lenge før jeg ble influenser. Nå har jeg verken de extensiontypene hun snakker om eller såkalte heksenegler (uten at det er noe galt i å ha det om man ønsker det), men jeg har jo London Haul og Youtubekanal hehe. Jeg lever egentlig et ganske vanlig liv og ser ikke helt at det er så annerledes fra “alle andres” foruten om at jeg har en jobb som består av å dele mye av hva jeg gjør. Hvis jeg sammenligner meg med mine venninner sitt så er det ganske likt bortsett fra at jeg har større frihet i hverdagen på grunn av jobben min. Jeg står opp, går på jobb, er aktiv, lager de aller fleste middager hjemme, drar på venninnetur til London, drar på festival med gjengen. Egentlig akkurat det samme som jeg gjorde for to, fire og sikkert ti år siden da jeg var på venninnetur til Hellas, ja og faktisk London hvor jeg jaggu shoppet litt da også.

        Så er det jo sånn at ja… Vi skjønner alle at du kan finne linken til Nelly selv, men det er faktisk en stor del av inntekten til mange av oss. Man må ikke klikke inn og kjøpe noe, men de gangene jeg ikke legger ved link til et plagg jeg har på så renner det inn med spørsmål. Så for meg er det både en måte å tjene penger på (som man ofte vil i en jobb) og for å ta alle spørsmålene i ett før de renner inn hvis det ga mening 🙂

        Så jeg skjønner hva hun vil frem til, og hvis man trenger å bli fortalt dette så er det flott at hun tar den jobben og kommer med mange gode poeng, men samtidig så blir det for enkelt å si at alle vi influensere lever det samme livet og at det ikke er en hverdag som kan sammenlignes med andres. Som hun sier selv, hvis hun drar på universitetet så ser hun jo alle disse hverdagsmenneskene, akkurat som alle andre rundt henne ser det samme. Og personlig føler jeg meg mer som en av hverdagsmenneskene enn som en influenser med et veldig eksklusivt liv, haha. Men igjen, bra skrevet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg