SAINT AYMES

Saint Aymes, 59 Connaught Street Connaught Village London

Dette stedet er fantastisk. Det er bokstavelig talt en blanding av sukkerspinn-, blomster- og enhjørninghimmelen. Alt er i pastellfarger og det er bare så nydelig. Jeg tror faktisk ikke man kan være ulykkelig på et slikt sted. Hvis jeg hadde bodd i London hadde jeg definitivt tatt meg en tur hit på dager hvor jeg ikke følte meg helt på topp, bare for å få litt påfyll av lykke.

De har så mye gøy, men det er naturlig nok litt stive priser, eller norske priser, så jeg kunne ikke bestille hele menyen selv om jeg gjerne skulle gjort det. Jeg tok en unicorn latte, sukkerspinn og en cupcake. Altså den cupcaken var helt fantastisk! Hvis dere er i London burde dere ta en tur innom, kjøpe en cupcake og en kaffe og bare nyte dette lille stedet laget på lykke.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg