SÅ… HVA SKJEDDE MED BLOGGEN?

Reklame | annonselenker Nelly

SOLBRILLER GUCCI – GENSER HER – SKJØRT NEO NOIR HER

Hei, dere 🌼 Nå er det lenge siden sist, men jeg har ikke hatt noe særlig å dele.

Den siste tiden har jeg følt at jeg deler på automatikk og da mistet det hele litt mening for meg. I stede for å publisere noe hver dag bare for å gjøre det vil jeg heller titte innom når jeg vil og har noe jeg har lyst til å dele her. Det ga meg liksom ikke noe mer, å dele uken som gikk når alle ukene var omtrent like. Eller å dele ukens handel som og var helt lik hver eneste gang. Jeg hadde ikke noe hverdag lenger, bare disse standard-innleggene og det synes jeg ikke ble så bra. Så derfor la jeg det hele fra meg en stund for å tenke litt. Det var veldig godt for nå vet jeg mer hva jeg vil med denne bloggen.

Jeg vil tilbake til det som var, at jeg hadde noe å komme med, om det så var at jeg var ute og spiste lunsj. At det var et innblikk i livet mitt og hverdagen min. Så nå skal jeg dukke opp her når det er noe jeg vil dele med dere og når jeg kjenner på lysten etter å logge meg inn for å skrive eller poste bilder. Jeg tror det blir mye bedre, både for dere og for meg!

Jeg kommer til å holde kommentarfeltet stengt en stund til, rett og slett fordi det er en ting som gjør at jeg ikke vil logge meg inn. Ikke at det er mye hat eller kritikk der, men bare følelsen av at det kan ligge en lang trollmelding der gjør at jeg ikke orker å deale med det akkurat nå. Håper dere forstår ❤️

0 kommentarer

Siste innlegg