ROADTRIP TIL STAVANGER

Reklame | Chiquelle, Nelly / annonselenke H&M

JAKKE H&M HER / BLUSE NELLY (gammel) / BUKSE CHIQUELLE

Halloen og god fredag, fine dere! Hvem er klare for helg? Jeg går helt i surr med dagene og aner som regel ikke hvilken dag det er, skylder nok en gang på flyttebobla, men jeg håper jeg kan få litt helgefølelse nå. I dag skal jeg nemlig på en helgetur til Stavanger med en fin liten gjeng ❤️

Jeg er sååå gira og reiser med en haug av gode tips fra dere! Det er så greit altså, elsker å få tips fra dere. De pleier som regel å være veldig gode og det er så hyggelig å dra på steder dere har tipset om og liker. Vi har booket bord to steder, på Villa22 som jeg fikk en god del tips om og på Sumo av alle steder, haha. Jeg fikk helt sykt mye tips om Sumo og snakket med en veldig søt følger som mente at dit må vi bare dra, så da gjør vi det. Det blir spennende!

Jeg er skikkelig klar for en helg med avkobling, god mat, kos, gode venner og vin. Det blir deilig å komme litt bort fra leiligheten med flytteesker og kaos. Kanskje jeg klarer å tenke på noe annet, hehe.

Jeg kommer selvfølgelig til å oppdatere stories underveis og det er heller ikke for sent å komme med tips til lunsj, drinker og ting vi burde gjøre så fyr løs om dere sitter inne med et godt tips 😀

Nyt helgen, fineste dere!

8 kommentarer
      1. Vi var på Sumo for middag første kvelden, nydelig mat, men litt treg og uoppmerksom service…
        Lunsjen dagen etterpå ble på Olivia, rett og slett fordi vi fikk sykt dårlig tid, men Olivia svikter aldri: nydelig mat og god service.
        Middag andre kvelden var på Villa22: topp score fra meg! Nydelig mat, bestilling via QR kode pga corona <3

    1. Gådjå (etiopisk restaurant) har helt fantastisk mat!! Både vegetar og med kjøtt, litt annerledes enn man kanskje har prøvd før. Anbefales på det varmeste dersom dere har mulighet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg