ROADTRIP DEL 2 / FRANKRIKE

Hello, fininger! Akkurat nå sitter jeg omgitt av flytteesker i stua hjemme hos pappaen min. Morten og jeg dro hit i dag for å hjelpe til med flyttingen frem til vi reiser avgårde på fredag. Det blir på en måte min tredje flytting i år, haha. Først flyttet jeg ut av min leilighet, så av Morten sin og nå pappa sin. Forhåpentligvis skal jeg ikke flytte på en stund nå, haha.

Nå tok jeg meg rett og slett en liten pause for å oppdatere dere. Noen ganger er det godt å ha bloggen som unnskyldning for å kunne ta seg en pause i ny og ne 😉 Det jeg skal dele med dere i dag vet jeg at flere har ventet på! Det tok litt tid, men jeg håper dere fortsatt er interessert. Nå har vi endelig fått redigert ferdig og lastet opp del 2 av roadtripen! Alt fra Frankrike er med, inkludert VM kamp og sightseeing i Reims. Dere må se hvor fint det er det, jeg døøøør! Håper forresten dere vil abonnere på YT-kanalen vår som dere finner HER.

[/embedyt]

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg