RAW LUNSJ OG ET ETTERLENGTET GJENSYN

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER / VESKE NUNOO / SKO HER

God lørdag, fineste dere! Nå sitter jeg ferdig fikset på hotellrommet og er straks klar for helgens andre julebord. Jeg har ladet opp med en fantastisk dag her i hovedstaden som ble avsluttet med et langt og deilig bad med Friends på Macen. Helt perfekt! Jeg tror faktisk ikke jeg kunne hatt en bedre oppladning enn akkurat det der.

Dagen i dag har vært kjempefin! Jeg takket meg selv for å ha valgt alkoholfri vin på julebordet i går så jeg var opplagt og fin i dag. Det må forresten nevnes at det var et utrolig vellykket og koselig julebord, og jeg hadde det minst like kos med alkoholfritt som jeg hadde hatt med alkohol. Den største forskjellene er nok at jeg slapp unna hodepinen i dag 😉

Etter en deilig hotellfrokost møtte jeg Martine i byen! Det var så utrolig koselig å se henne igjen. Nå er det alt for lenge siden sist, men det er sånn det er med gode venner. Det kan gå lang tid mellom hver gang man møtes, men når man sees er alt som det pleier å gjøre. Tenk at vi faktisk kun kjenner hverandre fordi begge var gale nok til å søke oss inn til samme sesong av et realityshow. Det er ganske morsomt å tenke på nå i ettertid, særlig når vi var “motstandere” den gang, men endte opp med å bli veldig gode venner!

Vi satt oss på trikken opp til Frogner for å dra på Oslo Raw. Vi spiste faktisk der for første gang for noen år siden og da snakket vi om at hit må vi dra hele tiden! Det ble ikke noe av og vi har faktisk ikke vært der siden, haha. Heldigvis kom vi på at Oslo Raw eksisterer og fikk til og med tak i et bord klokken ett på en lørdag. Det er ikke verst. Nydelig mat, masse skravling og selvfølgelig noen bilder senere trasket vi nedover Frogner og trikket tilbake til sentrum. Begge skulle på julebord så vi hadde ikke all verdens av tid, men vi kunne ikke gå forbi Jul i Vinterland når vi først var så nære…

Det er så fantastisk koselig, men det var litt for fullt til at vi tok oss turen innom noen av bodene. Kanskje jeg får til en tur i morgen før rushet, det hadde vært utrolig koselig!

Nei, dere denne dagen har vært utrolig fin! Nå gleder jeg meg masse til å kose meg med en gjeng fine jenter i kveld før jeg reiser tilbake til mann og bebbis (les: valp) i morgen ettermiddag. Nyt lørdagen!

4 kommentarer
      1. Har stripet det i mange år, men det siste halvåret har jeg helbleket etterveksten 🙂 I tillegg bruker frisøren min en kald skyld og jeg opprettholder den kalde fargen med lillasjampo fra Joico 😀 Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg