QUICKSAND OG DAGEN TO DO-LISTE

GENSER ARNIE SAYS / KJOLE (gammel) MONKI / SKO REEBOK

God morgen, fine dere! Wow, gårsdagen var helt håpløs. Jeg var kjørt etter å ha sittet opp til klokken to på natta (ja, det var kanskje litt dumt) for å se ferdig Quicksand. Hvis dere ikke har sett den så må dere faktisk gjøre det med en eneste gang, serien ligger på Netflix og er en av de beste jeg har sett i mitt liv. Husk å sette av god tid fordi du kommer antakeligvis ikke til å klare å legge den fra deg før du vet hvordan det hele ender.

Så ja, jeg var ganske trøtt mandag morgen og klarte å sove helt til klokken var passert ti. Da våknet jeg opp med hovne pollenøyne som klarte å lese en melding om at jeg hadde glemt en avtale jeg hadde klokken ni, herlig. For en nydelig start på mandagen, dere. Jeg kom meg nå opp, men etter det var hele dagen bare blurry. Jeg vet nesten ikke hva jeg har gjort en gang. Det er som om jeg ikke har vært helt tilstede.

Jeg ble vel egentlig ikke meg selv før i kveldingen da Morten tok med meg ut på en times lang kveldstur, noe jeg virkelig trengte. Det var så deilig med litt kjølig vårluft som ikke var pollen-infisert, haha. Så var det kjekt å se litt mer av byen da. Jeg trives jo bare bedre og bedre og ser for meg at jeg kan bo her i lang tid!

Dagen i dag skal bli veldig mye bedre. Nå har jeg i hvert fall kommet meg opp til normal tid og har nok av ting jeg kan finne på. Jeg tenkte å dele dagens to do-liste med dere så dere kan se noe av det jeg har på agendaen.

✔️ Bytte sengetøy på gjesterommet og sette på en klesvask.

✔️ Støvsuge leiligheten og tørke støv av alle overflater.

✔️ Gjøre klart et par samarbeid.

✔️ Trening med rumpe, bein og mage i fokus.

✔️ Sende bilag til regnskap og gensere brukt til shoot på posten.

✔️ Skrive, skrive, skrive, skrive og skrive.

✔️ Begynne å pakke til Oslo (yei, reiser dit på torsdag og blir hele helgen).

✔️ Gå en lang kveldstur med Morten.

✔️ Ta bilder til innlegg.

Så dukker det jo alltid opp ting i løpet av dagen, men dette er i hvert fall noe av det jeg skal gjennom. Et godt tips fra meg til dere er å lage en prioriteringsliste. Hvis du har hektiske dager så skriv ned det du skal komme deg gjennom etter hva som er viktigst, så tar du en ting av gangen. Det hjelper såååå! Okei, nå skal jeg få i meg noe frokost før jeg må komm meg på trening. Nyt tirsdagen!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg