Q&A MED MORTEN

Reklame | annonselenke Nelly

KJOLEN FINNER DER HER PÅ 60%

Det ser ut til at dere trives ganske godt med Morten som gjesteblogger, noe som er veldig hyggelig. Jeg gir dere som alltid det dere vil ha og for en liten stund siden fikk dere sende inn spørsmål til både Morten og meg på story som han nå har svart på!

Hadde det vært en dealbreaker dersom Andrea var alenemor da dere møttes?

Det hadde absolutt ikke vært et pluss. I dette stadiet av livet har jeg nok med meg selv og måtte først funnet drømmejenta før jeg kunne begynt å tenke på noe sånt, men jeg hadde ikke utelukket det 100%.

Bor dere i Oslo?

Nei, vi bor i Kristiansand. Har bodd her i over et halvt år og stortrives.

Hva tenkte du første gang du så Andrea?

Jeg tenkte at hun var pen, men skikkelig «bybærte». Jeg tenkte hun kom til å være med overfladisk enn hva hun er og at hun ikke var så veldig morsom.

Skal du klippe deg kort?

Ikke med det første, men det blir nok kort igjen en vakker dag. 

Hvem har lengst hår av deg og Andrea?

Det er meg. Soleklart!

Når kranglet dere sist og hvorfor?

Vi hadde en kort, men kraftig krangel i Barcelona hvor begge var ganske sinte på hverandre. Heldigvis varte den bare i fire-fem minutter, så kunne begge le av det. I blir heldigvis veldig fort venner igjen og det er ikke så rart at vi krangler litt når i bor og jobber sammen 24/7.

Vil du gifte deg?

Njaaa, hvis økonomien og bruden tillater det. 

Går du fortsatt på skole?

Jeg har utsatt det igjen, men planen er å fortsette neste år. På sikt ønsker jeg meg tilbake på skolebenken, men for øyeblikket har jeg nok å styre med. 

Hvordan kommer du oversens med vennene til Andrea?

Jeg kommer veldig godt overens med de, så får dere spørre de om de føler det samme haha. 

Har du alltid hatt langt hår?

Nei, absolutt ikke. Jeg begynte å spare sommeren 2017.

Vil du ha barn?

Ikke akkurat nå, men på sikt. 

Hvorfor har du blitt venn med Mario?

Som jeg sier når jeg kritiserer de som kjøper følgere, så er det ikke personen, men handlingen. Det at de faktisk kjøper følgere og jukser. Jeg møtte Mario i Stavanger og han var en hyggelig fyr som jeg har hatt litt kontakt med siden da 🙂

Hva jobber du med?

Jeg jobber med sosiale medier og litt sesongjobbing som landmålerassistent. 

Hva er det mest irriterende med Andrea?

Når hun er i det stressede hjørnet og at hun fort overdramatiserer. 

Ville du latt Andrea dra på jentetur til LA?

For min del kan Andrea reise akkurat hvor hun selv vil, men jeg hadde vel tatt det like bra som Andrea hadde tatt det om jeg skulle på guttetur til Ayia Napa 😉

Kunne du tenkt deg å være med i noen andre tv-program?

Ja! Farmen og 71 grader nord, selv om jeg er livredd for høyder og ikke har retningssans.

Taco eller pizza?

Taco. Før var det pizza, men taco har overtatt. 

Hvor ser du deg og Andrea om ti år?

Da har vi funnet vårt endelige hjem, så har vi kanskje en hund og kanskje noen barn.

Har du sett sesongen Andrea var med på Paradise?

Nei, det har jeg ikke. 

Hva er dine tanker om miljøet og hva gjør du for å hjelpe?

Jeg tenker at det er bra å ta miljøhensyn. Personlig har jeg kuttet veldig ned på kjøtt og kildesorterer. 

0 kommentarer

Siste innlegg