PROVOSERENDE KUNDESERVICE, VALPEKURS OG HVERDAGSPRAT

God morgen, mine fantastiske lesere!

La oss første snakke litt om gårsdagen. Det var en utrolig merkelig dag egentlig. Jeg var i bunn og grunn blir og fornøyd, solen skinte og alt lå til rette for en fantastisk dag. Det var før irritasjonsmoment på irritasjonsmoment dukket opp. Først glemte jeg legetimen min, dumt av meg…

Jeg fikk en mail med informasjon i jobbsammenheng som bare ikke kan stemme. Jeg vet at det ikke stemmer. Igjen, irriterende, men greit nok. Så til den store smellen!

Jeg hadde ått svar på mailen min fra IKEA hvor jeg oppsummerte alt som hadde gått galt fra start til slutt og avsluttet med at vi nå har fått vår tredje benkeplate som denne gangen var 20 cm fort kort. Svaret gjorde meg bare mer irritert fordi jeg skjønte akkurat hvor IKEA hadde begått feilen sin og det var en så DUM feil. Uansett, jeg fikk beskjed om å ringe dem så jeg gjorde nettopp det. Ble satt over en gang, ble satt over to ganger, oppga saksnummer og fikk beskjed om at jeg skulle bli ringt opp igjen. Tror dere jeg fikk en telefon? Neida. Hva var svaret da jeg mailet tilbake om dette? “Si ifra hvis ikke du blir oppringt innen to virkedager”. Fyyyy så provoserende den kundeservicen der er, herregud.

Blæh, heldigvis skjedde dette på vei til Lindesnes hvor Morten, Trulte og jeg skulle gå en lang tur i det fine vinterværet. Vi gjorde nettopp det og det var helt fantastisk deilig! Jeg følte meg så bra og det hjalp virkelig på humøret. Jeg må innrømme at IKEA-irritasjonen tok meg litt gjennom hele dagen, men jeg dro på valpekurs og fikk tankene over på noe annet og det var utrolig deilig!

Det går forersten veldig bra på valpekurset. Jeg har ikke grått siden den første gangen, haha. Alle er veldig hyggelige og både Trulte og jeg lærer masse! Det er så moro å se hvor lett hun lærer og hvor gøy hun synes det er å lære. Hun sitter der og øynene gnistrer av forventning. Det er så herlig. Jeg er forresten utrolig glad for at vi valgte å gå på valpekurs. Vi lærer som sagt utrolig mye begge to og hun har virkelig funnet en helt ny ro. Jeg kan absolutt anbefale stedet der vi går! Moribus kundesenter. Jeg er strålende fornøyd 🙂

Så, det var alt om gårsdagen. I dag er Trulte og jeg hjemme alene på dagen. Morten skal til Bortelid og gå på ski så da skal vi to kose oss alene litt, jeg skal til byen og gjøre noen ærend og så skal jeg prøve å løse den grusomme IKEA-situasjonen vår, hehe. Ønsk meg lykke til og nyt dagen dere som kan!

10 kommentarer

Siste innlegg