PROSJEKT SOVEROM

Fredagskvelden, dere. Finnes det noe bedre? Jeg er endelig hjemme i Kristiansand. Haha, litt teit å skrive endelig når jeg har vært borte i litt over tjuefire timer, men den er grei. Jeg er i hvert fall hjemme og veldig snart så skal fredagspizzaen inn i ovnen og det skal bli så deilig!

Jeg hadde jo egentlig en plan om å bli værende i Oslo hele kvelden, men så begynte jeg jo på maleprosjektet mitt og da fristet det mer å gjøre det ferdig enn å henge i Oslo. Sorry not sorry, jeg skal faktisk tilbake om en liten uke så det går veldig greit.

Apropos dette maleprosjektet mitt. Jeg skulle male om det mørke soverommet vårt fordi jeg synes den blågrønne fargen ble helt feil med resten av fargene i leiligheten. I tillegg merket jeg hvor mye bedre jeg sov på det lyse soverommet vårt, og hvor mye lettere det er å stå opp i et lyst rom i motsetning til et mørkt rom. Så det skal bli lyst!

Jeg har laget en plan for det rommet og jeg tror det blir dødsfint. Det er bare et lite problem. Vi har et digert klesskap som vi ikke får flyttet på fordi det er skrudd fast og det er en grusom jobb å flytte det. Jeg hater det jo så jeg fikk overbevist Morten om at det beste er å kvitte seg med det (hans klesskap, wopsi). Så nå må jeg bare få solgt det før jeg kan male resten av rommet lyst. Nå er faktisk halve rommet lyst og halve mørkt, haha. Det er helt grusomt.

Heldigvis stopper ikke dette meg. Jeg fant ut at jeg vil ha den ene veggen malt med kalkmaling så i morgen skal jeg gå meg en tur til byen, kjøpe kalkmaling og male den ene veggen jeg malte lys for noen dager siden mørk igjen med kalkmaling. Kjekt å bestemme seg litt underveis, eller hva? Haha, litt bortkastet jobb, men nå trenger jeg forhåpentligvis mindre maling. Jeg vet ikke om det gir mening. Det er i alle fall det jeg forteller meg selv.

Åh, og en gøy ting til! Jeg kan nå begynne å se etter et nytt klesoppbevarings-møbel (er det et ord?). Det er gøy! Så det strømmer på prosjekter i heimen nå, veldig moro. Dere skal selvfølgelig få se resultatet, men det er ikke godt å si når det kommer 😂

Neinei. Nå skal jeg sette inn pizzaen og kose meg med bilderedigering frem til den er klar. Deretter blir det pizza og filmkveld med kjæresten. Nyt fredagen fine dere!


PS. jeg er litt rar om dagen og klarer ikke åpne kommentarfeltet såååå, ja. Jeg leser ikke kommentarer akkurat nå (har ikke gjort det på noen dager) og vet ikke når jeg åpner det og går gjennom det. Kan bli i kveld, kan bli i morgen eller så kan det bli om tre uker. Så vet dere det.

 

4 kommentarer
    1. Jeg lurer bare på hvor du kjøper de stråene du har i vase hjemme? 🙈 Syns det er så fint. Er de ekte eller falske? (Kan de dø?!) Haha. Jeg dreper alt som kan drepes….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg