PRODUKTIV DAG OG CASUAL OUTFIT

Reklame | annonselenker Nelly

 

GENSER HER / BUKSE HER / SKO HER

Hallo dere! Når dette blir publisert sitter jeg faktisk på valpekurs, hehe. Det blir litt sent noen ganger så jeg turte ikke ta sjansen på å vente til jeg kom hjem med å skrive noe. Det kan fort bli nærmere elleve i kveld og det er litt i det seneste laget, eller hva?

Dagen i dag har flydd avgårde! Morten og jeg har hatt en skikkelig bildedag og tatt masse kule bilder som jeg gleder meg til å dele med dere fremover 🙂 Det har vekslet mellom regn og sol i hele dag så jeg var spent på hvordan det skulle gå, men vi rakk det akkurat før regnet begynte å øse ned igjen.

Når shooten var over dro vi ned til pappa for å ta med han hjem til oss for å hjelpe til. Vi har blitt ferdig med kjøkkenet i dag! Endelig. Det er så ufattelig deilig. Når benkeplaten kom på plass gjenstod det litt småting som lister her og der, og det fikk vi på plass i dag. Fantastisk!

Vi har jaggu rukket å gå en lang tur i skogen med Trulte også, ikke verst. Nå er vi som sagt på valpekurs hvor jeg regner med i kommer til å lære mye lurt, akkurat som alle de andre gangene. For vår del nå trenger vi hjelp til å roe ned Trulte når hun møter folk. Hun blir helt i 100, haha. Heldigvis er instruktøren vår kjempeflink så det går nok kjempebra!

Nei, det var det for i kveld folkens. En liten oppdatering herfra, så blogges vi igjen i morgen! Rop gjerne ut om det er noe dere savner her på bloggen, innlegg dere vil ha mer av eller noe dere vil jeg skal skrive om. Setter stor pris på innspill 🙂

6 kommentarer
    1. Kunne du laget et innlegge for oss fotonerder?
      Hva slags kamera du bruker, hvordan du bruker det, hva liker du med det, hva liker du ikke med det, hva bruker du til det, tar Morten alltid bildene av deg eller tar du noen gang bilder av deg selv med fjernkontroll (som stinablogg)?

      1. Kanskje det! Nå er jeg elendig på foto og bruker alltid auto, haha. Det blir riktignok veldig fint 🙂 Morten tar alle bilder av meg til bloggen, når det er selfies eller bilder av ting har jeg tatt de selv. Jeg bruker Canon EOS M50 og er superfornøyd! Når vi tar bilder av meg bruker vi som regel en 50 mm linse 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg