POWERNAP & RYDDE-KICK

Reklame | annonselenker Nelly / H&M

SOLBRILLER HER / JAKKE HER / GENSER ARNIE SAYS / VESKE NUNOO / BUKSE H&M HER / SKO HER

Hei, fineste dere! Har dere hatt en bra dag? 🙂

Jeg har hatt en utrolig deilig dag, en av de bedre på lenge. Det er gøy når det har seg slik at jeg nesten ikke har gjort noe som helst. Jeg har koblet meg helt av alt og bare gjort ingenting store deler av dagen. Så utrolig deilig! Nå føler jeg meg utladet på en skikkelig bra måte og det er som jeg har fått en liten restart.

Jeg startet dagen med å slumre i sengen. Trulte har begynt å sove på gulvet foran sengen vår og kommer alltid bort og vekker meg på morgenen. Det er så koselig, men i dag var hun tidlig oppe og jeg var meget trøtt. Så da fikk bebbis, som aldri skulle få være i sengen, komme opp en tur og ble liggende mellom Morten og meg mens jeg slumret til klokken ble ni. Såååå deilig! Altså, jeg har ikke noe særlig jeg må rekke så hvorfor ikke haha.

Morten og jeg dro avgårde ganske tidlig for å handle. Vi trengte litt påfyll av ting og tang til kjøkken- og kjøleskap, og i tillegg skulle vi handle for pappa som helst unngår butikkene nå. Vi var vel fremme litt over ti og det var stappet med mennesker! Jeg har aldri sett så mye folk der. Jeg stod faktisk i kø bak tre-fire mennesker for å hente en melk 😂 Heldigvis holdt alle avstand så det gikk jo greit, men jeg var ganske stressa… Vi ble nå ferdige og dro for å levere varene til pappa på båten. Han bor på båt, men det har dere kanskje fått med dere?

Da vi kom dit ble vi sittende i en time ute på båten. Det var så fantastisk fint vær! Solen skinte, det var skikkelig deilig vårluft og solen glitret i sjøen. En helt fantastisk start på dagen. Jeg tror det la grunnlaget for resten av dagen min som ble veldig bra.

Vi dro hjem, gikk tur med hunden, så på Friends, spiste lunsj og jeg tok en powernap hehe. Våknet igjen, angret på powernapen og gikk nok en tur med hunden. Da jeg kom inn var jeg full av energi igjen og angret ikke like mye på min lille nap. Jeg løp rundt i leiligheten og tørket støv, ryddet klær, satt på klesvask, byttet sengetøy, støvsugde og vasket mens jeg satt på poteter og startet på middagen. Altså, jeg var så sykt effektiv! Jeg elsker når jeg får slike rydde-kick. Da går det så fort unna, selv om jeg er ordentlig nøye. Det er noe av det beste jeg vet!

Nå har jeg spist en deilig middag bestående av stekt ørret, kokte grønnsaker og hjemmelaget potetmos. Den potetmosen ble sykt god. Jeg gikk på kjøkkenet og skrapet kjelen da vi begge var ferdig med å spise, hehe. Elsker potet.

Tja, det var vel store deler av min dag. Jeg skal straks ut på en kveldstur med Morten og Trulte før det blir tente lys, serie og kosetid på sofaen som vanlig. Håper dere har hatt en strålende start på uken, så blogges vi i morgen 🙂

8 kommentarer
        1. Hehe… Ja, det var vel at dere skulle finne noen ting hver, legge det ned i en eske, og gjette hva det er ved å kjenne på tingen. Bind for øynene. Så bytter dere roller. Vis tingen til oss seere først, sånn at vi får oss en latter. Hvis du blir redd av å kjenne på noe du syns virker creapy f.eks, så er det bare en lue med dusk på liksom. Haha! Håper du skjønner hva jeg mener. 😉 Not my hand challenges er også et tips? F.eks Morten lager pizza med dine hender. Han sitter foran og du bak han, og du er hendene hans! Det kan bli mye klabb og babb! 😉 Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg