POLITIAVHØR, PROSECCO OG TÅRER

Reklame | Annonselenker Nelly

Nå tenkte jeg det var på tide å lette litt på sløret og gi fra meg noen morsomme, og ikke så morsomme fakta om meg selv. Jeg tror ikke jeg har fortalt dere noe av dette før, muligens det med politiavhør, så her kan dere lære en ting eller to om meg som dere kanskje ikke visste fra før.

KJOLE HER (70%) / SKO HER / BELTE ZARA

😅 Brukte falsk legg en eneste gang på byen, to måneder før jeg ble atten, og ble tatt for det. Da måtte jeg i politiavhør, men det verste var da politiet ringte hjem til pappa for å informere om det… Jeg skammet meg så!

😅 Da jeg var liten fikk jeg en rottweiler-bamse og kalte henne Lille Sara etter vår ekte rottweiler som het Sara. Det var viktig å legge til “lille” så de skulle skjønne hvem av de jeg ropte på (hahaha).

😅 Min første (og så langt eneste) bil var en rød polo uten servostyring. Det var så tungt og ingen av vennene mine ville kjøre den.

😅 Før var jeg kjempeinteressert i fotball og ordentlig RBK-fan, fortsatt litt interessert, men ikke i nærheten av hva jeg var tidligere. Da kunne jeg alt om Rosenborg. 

😅 Jeg likte ikke prosecco før jeg møtte Sofie som etter kort tid fikk meg til å elske det. 

😅 Da jeg var liten pleide vi å dra på hytta i vinterferien. Det medførte et fast ritual hvor en gråtende Andrea gikk rundt og klemte på alle dyrene våre i en time fordi jeg synes det var så fælt å reise fra dem.

😅 Jeg holdt på å trekke meg fra love Island fordi jeg kom inn på skole, men tenkte at dette er «one in a lifetime» og at jeg kan ta skolen senere – takk Gud. 

😅 Da jeg var yngre elsket jeg Criminal Minds, men ble så redd for ting at jeg måtte slutte å se på det.

😅 Jeg har tatt både fiolin- og pianotimer, men var ikke god på noen av delene. 

😅 Når jeg er på et offentlige toalett vasker hendene en ekstra gang om det er vask inne på doen, men fellesvask utenfor så ingen tror jeg ikke vasker hender. 

😅 Før pleide jeg aldri å la vannet renne når jeg var på do, men det er noe jeg har begynt med det siste året til min egen irritasjon.

6 kommentarer
    1. Den pakken med graviditetstester med flere strimler i som du har vist tidligere på bloggen, og som man ser på storyen din på insta ville jeg revurdert! Har fått 3-4 svakt positive men fortsatt tydelig to streker uten at jeg har vært gravid 😅😅😱

    2. Hva er poenget med å ta graviditetstester hele tiden? Skal man gjøre det kun fordi man er i et forhold blir det jo veldig dyrt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg