PODCAST-INNSPILLING, TVBENK SKUFFELSE OG DAGENS PLANER

Reklame | annonselenke Nelly

God morgen, fineste dere 🌸 Jeg hadde en så merkelig dag i går. Jeg føler ikke jeg var tilstede i noe av det som skjedde, men at jeg på en måte har sett alt fra utsiden. Så utrolig merkelig og ganske synd fordi det skjedde veldig mye gøy i går egentlig. Det var en så fin dag, men jeg var helt rar i hodet og på kvelden var jeg helt utslitt, så merkelig.

genser her

La oss først snakke om gårsdagen! Jeg hadde en superlat morgen og lot meg selv sove uten å ha på vekkerklokke, noe som var skikkelig digg. Jeg gikk en liten morgentur med Trulte, kom inn og lagde meg en kopp kaffe som jeg koste meg med før jeg orket å starte på dagen, men da jeg først kom i gang gikk det i ett.

Jeg tok meg litt mentalt fri forrige uke så det var en del å catche opp på. Det var nok av mail som stod i kø og ventet på svar, kommentarfeltet her hadde fylt seg greit opp, det som skulle være gårsdagens YouTube video ville fortsatt ikke lastes opp og jeg hadde ikke noe klart til å publiseres på bloggen. Heldigvis gikk det meste veldig greit (bortsett fra den dumme YouTube videoen som vi enda sliter med å få ut) og dagen fortsatte videre derfra.

Morten og jeg hadde et veldig spennende møte som dere skal få vite mer om hvis det blir aktuelt. Jeg fikk være med på podinnspilling med Hverdagspsyken og så ble jeg henta av en venninne. Vi dro til Alnabru for å handle litt. Hun skal flytte og trengte litt ting mens jeg endelig fikk dratt på Coop Obs ❤️ Jeg elsker Coop obs og tok ukeshandelen der. Så lykkelig.

Tida fløy altså! Da vi var ferdig dro vi for å hente en pakke som jeg trodde og håpet var tv-benken vår som vi bestilte på black friday (!!!!!!), men det var en skikkelig bomtur fordi i den pakken lå det noe helt annet. så skuffende. Jeg må ringe og høre hva i all verden som skjer med den tv-benken etterppå og da kommer vi inn på det jeg egentlig tenkte at dette innlegget skulle være, nemlig en liste over dagen i dag!

🌟 Etterspørre tv-benken. Nummer en på listen min! Nå har jeg altså ventet på den så lenge at jeg snart ikke orker mer. Jeg er så lei av å se bort mot tven der den står og balanserer på et eller annet elektronisk jeg ikke vet hva er en gang med masse ledinger bak. Jeg er ikke langt unna å kjøpe en midlertidig tv-benk fordi jeg er så lei. Jeg mailet faktisk Royal Design (der jeg kjøpte den) for flere uker siden, men de har enda ikke svart meg og nå begynner jeg å bli ordentlig lei.

🌟 Fikse bryn. Jeg hater å gå til nye steder for å fikse bryn, farge håret og alt sånt. Det er fordi jeg føler man må bli litt kjent, eller personen må bli kjent med hva jeg liker og hvordan mine bryn eller mitt hår reagerer på produkter og slikt. Jeg pleier å bruke litt tid, særlig på bryn før jeg føler at vi er der vi skal være. Så jeg har ikke noe lyst til å dra til noen andre enn Monica på B. Unique hudpleie i Kristiansand, men nå er jeg så lei av bryna og de trenger et brow lift asap. Hadde det ikke vært for situasjonen med corona hadde jeg fikset bryna da jeg var på Sørlandet, men det føltes helt feil så jeg kunne ikke gjøre det… Gleder meg til dette er over av mange grunner, men akkurat i dag gleder jeg meg mest til å kunne reise til Monica og KS i Kristiansand for å fikse bryn og hår, haha.

🌟 Få satt opp stukkatur og rosetter. Wiiii! Det er en prosess som skal gå over to dager. I dag kommer de for å spraymale stukkaturen, rosettene og taket så det blir likt. Tror jeg… Eller setter de det opp først? Haha, jeg husker ikke, men de skal gjøre en av delene i dag og del nummer to i morgen. Det kommer til å bli helt sykt fint og jeg gleder meg så mye til å vise dere resultatet om noen dager. Jeg synes det vi har valgt er så fint!

🌟 Lage klart et samarbeid. Det må jeg gjøre nå ganske snart faktisk så jeg må få få avsluttet innlegget her nå, haha. Jeg skal ta bilder, redigere og sende inn til godkjenning og det må jeg gjøre før de kommer for å jobbe her inne.

🌟 Løpetur. Med mindre været er like dårlig som i går.  lyst har jeg ikke til å løpe, men om det er greit vær så vil jeg ut på en løpetur i ettermiddag/kveld. Hvis jeg utsetter det til enda lenger ut i uken er jeg redd det ikke kommer til å skje i det hele tatt 😅

Sånn, det var min dag i går og dagens planer! Da er dere fullt oppdatert på livet mitt, så nå er det bare å lage seg en deilig kopp kaffe, nyte dagen og kose dere!

8 kommentarer
    1. Som jeg gleder meg til å se resultatet av stukkatur/rosett! Det er så nydelig! 😀 Arrrg! Få den tv benken asap!!!
      Håper du kommer deg ut på løpetur, jeg heier på deg! Ha en fin dag, fine! <3

    2. Den grønne /blå ullgenseren du har på på insta storyen til deg eller Morten, hvor er den fra? Den var SÅ fin!!

    3. Huff, Royal Design ja. Jeg får heller ikke tak i dem. Bestilte noe, ønsket å kansellere siden det aldri ble sendt, ingen svar, mailer igjen og sier at jeg kansellerer, dagen etter får jeg mail om at pakken er sendt. Altså… Og når den kom frem, var varen defekt. Happy days. Sendt dem en litt hissig mail nå, men de vil vel heller ha en sint telefon høres det ut som 😛 Lykke til du! Håper du har bedre lykke enn meg. Kommer aldri til å handle der igjen.

    4. Har også hatt store problemer med Royal Design. Betalte heldigvis med Klarna og det var de som til slutt hjalp meg. Aldri igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg