PMS KLIKK OG VÅRSOL

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE H&M / T-SKJORTE HER / LIGNENDE SKJØRT HER

Hei, fineste dere! Ser der meg nyte vårsola over her? Guuud så deilig med sol, det har jeg virkelig lengtet etter. Hvordan er det med dere, har dere hatt en bra start på uken?

Jeg har faktisk hatt en skikkelig bra dag og det til tross for at jeg har PMS. Med unntakk av en liten klikk på Morten fordi han mente jeg ikke tømte sluket i vasken på kjøkkenet bra nok så har jeg vært i strålende humør, haha. Jeg tror det er været. Jeg blir så ufattelig lett til sinns og glad når det er sol og vårvær. Det at solen er oppe til klokken seks her i byen er helt fantastisk.

Skal vi se hva jeg har gjort i dag… Jeg har oppdatert dere ganske godt på både Snapchat og Instagram story i dag. Jeg synes det er litt gøy å gjøre det innimellom, ta dere ordentlig med gjennom dagen! Likte dere det?

For dere som ikke følger meg der, men som burde jeg heter andreasveinsdot på snap og @andreasveinsdottir på Instagram, så kan jeg jo oppdatere dere litt på dagen i dag 🙂

Morten og jeg dr otil byen for å gjøre litt ærend etter frokost. Vi var blant annet innom en sydame, eller skredder, jeg vet faktisk ikke forskjellen, med ett plagg hver. Morten skal sy til en blazer og jeg klarte å få hull i min splitter nye blondekjole. Heldigvis er hun som vi møtte på superflink! Hun har sydd inn en dress for Morten før og det ble så bra at nå har hun fått to faste kunder.

Jeg har nesten ikke tenkt på at man kan levere ting til skredder for å fikse det. Eller jo det har jeg, men jeg har alltid tenkt at det er veldig dyrt, men det er det faktisk ikke. For meg som ikke kan sy, eller i hvert fall ikke gidder å lære meg det med det første så er det jo genialt! I stede for å levere fra meg plagg som har et hull eller som ikke passer helt så kan jeg heller få de fikset. Genialt!

Vi gikk også en tur innom dyrebutikken og plukket med oss litt ting til Trulte. Vi var helt tomme for godbiter så vi kjøpte med de “vanlige” og de litt ekstra gode som vi bruker på langtur. Vi kjøpte også en tynnebørste (heter sikkert noe helt annet) til å klippe henne. Jeg har vært litt treig på det området, men i går tok jeg tak og klippet masse overflødig pels. Hun er så søt nå! Det er litt skeivt her og der, men øvelse gjør mester og nå har jeg en litt mer egnet saks.

Turen gikk videre på besøk til pappa. Vi tok en kaffe, pratet litt og fikk med oss sandpapir. Vi må pusse en list som vi skal male og pappa har alt mulig greier, veldig kjekt så slipper vi å kjøpe!

Deretter bar det nesten rett på PT time. Morten og jeg har DUO timer som betyr at vi trener sammen. Det er veldig moro, jeg blir alltid litt ekstar motivert. For øyeblikket kjører vi riktignok to veldig forskjellige programmer, men det funker uansett.

Jeg hadde en skikkelig gøy økt! Jeg hadde 5 + 5 øvelser og skulle jobbe i fem minutter med hver av de. Jeg hadde altså først fem øvelser og jobbet i fem minutter så langt jeg kom, så hadde jeg to minutters pause og gikk over til de fem neste øvelsene og så byttet jeg mellom de to så jeg fikk seks runder til sammen. Det var sååå slitsomt, men skikkelig gøy. Sånt elsker jeg 😀

Da vi kom hjem igjen så var det ut på tur med Trulte i finværet. Jeg elsker å gå ute nå, så deilig. Jeg kom inn igjen, hoppet i dusjen, satt på en klesvask, lagde meg en deilig quinoasalat til lunsj og jobbet litt. Så begynte jeg å rydde på verandaen. Vi har brukt den som lagring under all oppussingen og har endelig fått levert tilbake alt overflødig fra IKEA og kastet alt av søppel så nå var det bare rydding og støvsuging igjen. Det ble så bra og jeg fikk skikkelig vårfølelse. Nå har vi endelig verandaen (eller balkong er det kanskje?) tilbake!

Nå har jeg satt meg ned for å skrive dette til dere. Vi skal straks gå ut med litt søppel og så skal vi male sealer på kalkmalingen vi malte på kjøkkenet i går. Det blir så fint, jeg gleder meg skikkelig til å vise dere! Nå som ting er litt mer i orden her tenker vi å lage en housetour ganske snart og da skal dere få se hele leiligheten. Det blir så bra 😀

Nå må dere bare nyte resten av kvelden så høres vi i morgen!

4 kommentarer
    1. Synes det er kjempe kjekt å se dagen din igjennom snap! 😀 Virker som du har hatt en fin og produktiv dag! Så utrolig nydelig det bildet var av deg! Helt rart å se et bilde med sol i ansiktet liksom…haha! Endelig blir det vååår! 😀 Klem! <3

    2. Liker å følge dere å at dere tar med oss igjennom dagen å uken ,veldig motiverende og inspirerende 😊❤️Fortsett å legg ut bilder, mat og is nyheter å kanskje matoppskrifter å sånt 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg