PASTIS BISTROBAR

Jeg har fått et nytt favorittsted! Altså Pastis bistrobar på Aker Brygge er så hyggelig. Jeg gikk forbi der forrige uke da jeg skulle møte en venninne til middag. Vi hadde ikke booket bord og bare “åh, skal vi prøve der?”. Selvfølgelig var det fullbooket, ikke rart fordi det er helt nydelig.

Heldigvis fikk jeg med meg noen andre venner og vi booket bord der i går kveld til middag. Jeg elsker det! Så fint interiør, suuubpergod mat (vi delte oster som starter og så spiste jeg sellerirot “biff” til hovedrett, amazing), kjempebra service med skikkelig hyggelige og observante servitører og gode drinker. Jeg skal definitivt tilbake hit senere i sommer!

Kjolen min er fra Adoore og Emilie sin er fra FWSS

Et lite  tips fra meg hvis du skal ut og spise, eller bare ut og ta noen drinker i Oslo i sommer. Men, book på forhånd!

0 kommentarer

Siste innlegg