PASTA, VIN & VENNER

Reklame | annonselenke Nelly

Halloen, fineste dere 🤍 Håper alt er bra med dere. Flere som er klare for helg der ute? Jeg skal riktignok bruke helgen på å fjerne det gamle kjøkkenet vårt, men jeg gleder meg faktisk haha. Det blir deilig med en rolig helg i form av lite sosialisering. Jeg har vært alt for mye med mennesker i det siste og jeg trenger en helg uten folk, selv om jeg elsker å være sosial.

I går hadde jeg en superfin dag, men herregud så sliten jeg var da jeg kom hjem! Det var ikke det at jeg gjorde så mye, men jeg var med masse folk i flere timer og det blir litt i meste laget for meg. Jeg merker så stor forskjell etter lockdown. Jeg har alltid vært introvert og blitt veldig sliten av mye sosialisering, men nå er det helt ekstremt.

Forrige helg var jeg med noen venninner i to-tre timer på dagen og da var jeg helt utslitt da jeg kom hjem. Orket ikke være med de videre på kvelden en gang! Sånn ble det i går også, selv om det var skikkelig, skikkelig koselig da jeg var ute.

BLAZER NA-KD – GENSER HER – SKJØRT ELLA&IL – BOOTS PAVEMENT

I går var det superkoselig da! Emilie og jeg startet med et hyggelig event før vi satt oss på Olivia i Hegdehaugsveien med et glass rødvin hver. Etter hvert kom nesten hele venninnegjengen og vi ble sittende en god stund, bestilte deilig mat og skravlet i vei. En kjempefin dag med fine mennesker 💕

0 kommentarer

Siste innlegg