PALMER, SUNBLOCK OG BÅTTUR

Hei, mine kjære! Mange av dere er kanskje godt i gang med afterski og påskefest allerede? Eller så har dere kanskje holdt på i noen timer allerede, haha. Det er mye aktivitet på sosiale medier om dagen og det synes jeg er GØY! Jeg elsker å bli oppdatert på hva folka jeg følger driver med, så fortsett med det.

Her i Thailand går nå livet i et behagelig tempo. Jeg har selvfølgelig klart å bli brent på skuldrene til tross for å ha smurt meg jevnt og trutt med faktor 30 gjennom hele dagen. Solen er er altså så sterk og dum som jeg er bestemte jeg meg for å sitte i sola under båtturen vi var på tidligere i dag. Kunne kanskje holdt meg i skyggen, men men.

Nå ligger jeg innsmurt i aftersun for tredje gang i kveld og har kjøpt inn sunblock som skal smøres på skuldrene før jeg beveger meg ut i morgen. Da skal vi nemlig på enda en båttur, denne gangen en dagstur og da blir det fort mye sol. Jeg har pakket med meg en kjole som dekker hele kroppen så jeg ikke blir brent, gått til innkjøp av en solhatt som skal beskytte ansikt og hodebunn og ja, den sunblocken da.

Vi må opp klokken seks i morgen tidlig og dra herfra halv syv. Vi har pakket klart, men uff så trøtt jeg kommer til å være i morgen tidlig. Jeg sliter enda litt med jetlag og det å stå opp klokken ni er vanskelig, haha. Tenk klokken seks da! Uff, men det blir nok verdt det når vi først kommer oss avgårde. Jeg gleder meg utrolig mye til denne turen. Vi skal kjøre til forskjellige øyer, spise god mat og jeg hører rykter om padling inn i grotter! Wiiii, nå får jeg sikkert ikke sove fordi jeg er så gira haha.

Vi tar forresten med gopro og jeg skal prøve å få filmet masse kult til vloggen! Vi tenker også å ha en “følgerne styrer dagen, Thailand versjon”, så følg med på Instagram i morgen for allerede da kan dere begynne å bestemme hva vi skal gjøre på lørdag! Kos dere videre i påsken, klem meg <3

 

6 kommentarer
    1. Så hyggelig å høre at dere har det fint. Hvis dere skal i batcave så er det en opplevelse. Var der en gang ,uforglemmelig opplevelse. Skal dere til Phi Phi og James bond øya også. Det er utrolig vakkert der nede. Kos dere.
      Lise

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg