PAKK MED MEG TIL LONDON

Hei, fine dere! Nå er jeg vel fremme i London og har kost meg masse på min aller første dag her. Vi er en så fin gjeng på tur så det er bare kos. Nå skal vi straks ut igjen for å spise middag før vi skal på konsert. Det dere kan kose dere med i kveld er for eksempel den nyste videoen på kanalen til Morten og meg!

Jeg har laget en meget etterspurt pakkevideo og Morten er selvfølgelig med og kommer meg innspill. Husk å abonner på kanalen vår som dere finner HER.

[/embedyt]

 

3 kommentarer
    1. Hei Andrea!

      https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2019/MDDP11000519/avspiller Håper du kan se denne dokumentarserien til Brennpunkt om griseindustrien i Norge. Noe av det vondeste jeg har sett. Griser er ekstremt intelligente og følsomme dyr, Dere bloggere har en så stor mulighet til å virkelig endre dette en gang for alle.

      “Pigs are actually considered the fifth-most intelligent animal in the world—even more intelligent than dogs—and are capable of playing video games with more focus and success than chimps! They also have excellent object-location memory.” Og har høy emosjonell intelligens og er følsomme.

      Tortur, mishandling og overgrep mot griser på norsk jord.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg